|
Gielen till Sverige (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
e det.. herregud.. då kanske man skulle ta och beställa biljett då.. e ju ändå ledig och så e det lumpen igen på måndagen så det e ju perfekt :)
vilka härifrån skall gå?
kommer ju få sticka dit ensam om jag nu går.. har ju inga trance polare :( | Jag ska gå... haka på mig å min polare... sen kommer ju sipowitz upp... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag ska gå... haka på mig å min polare... sen kommer ju sipowitz upp... |
jo, det kan jag ju göra :)
när börjar det hela och så???
tänkte på när jag måste beställa biljett till.... lumpen kan vara sega ibland så lika bra att göra det så snabbt som möjligt :) |
|
|
| dbl |
jag med :)
va uppe till klockan 9 och gjorde det :D
men förhoppningsviss så ses vi la innan dansgolvet på nått sätt pga att jag kommer aldrig komma dit annars... hittar ju fan inte ens till hötorget från sthlm central... iallafall inte första (enda) gången jag skulle dit :rolleyes:
fick beskrivning till drottninggatan eller va fan gatan heter för att komma dit som jag inte hitta heller till :D
hade förresten en hel skum dröm när jag gick och la mig igen.. drömde att jag gick hit till forumet och skulle kolla vilka som hade skrivit.
nån.. kommer tyvärr inte ihåg vem nu hade spammat som fan typ.. hade typ 5-6 poster direkt efter varandra... steve hade inte fått nån bekräftelse på beställningen och sen va det nån mer har jag för mig... hel skum :)
EDIT: nån annan svensk höll jag på att säga.. jag menar nån annan än jag från gbg som skall dit??? |
|
|
| MiB |
12 biljetter beställda o klara ...
woho.. =)) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
jag med :)
va uppe till klockan 9 och gjorde det :D
men förhoppningsviss så ses vi la innan dansgolvet på nått sätt pga att jag kommer aldrig komma dit annars... hittar ju fan inte ens till hötorget från sthlm central... iallafall inte första (enda) gången jag skulle dit :rolleyes:
fick beskrivning till drottninggatan eller va fan gatan heter för att komma dit som jag inte hitta heller till :D
hade förresten en hel skum dröm när jag gick och la mig igen.. drömde att jag gick hit till forumet och skulle kolla vilka som hade skrivit.
nån.. kommer tyvärr inte ihåg vem nu hade spammat som fan typ.. hade typ 5-6 poster direkt efter varandra... steve hade inte fått nån bekräftelse på beställningen och sen va det nån mer har jag för mig... hel skum :)
EDIT: nån annan svensk höll jag på att säga.. jag menar nån annan än jag från gbg som skall dit??? | ha ha... jo du jag har min bekräftelse i mejlen jag :)
Vi kan ju ses innan på dagen så kan jag visa runt till lite affärer i sthlm, på kvällen kan vi förfesta för att sen gemensamt åka till festen... kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig :)
[edit] ÖVersikt och karta på lokalen http://www.factory.se/4-mall_karta....&categoryid=418 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ha ha... jo du jag har min bekräftelse i mejlen jag :)
Vi kan ju ses innan på dagen så kan jag visa runt till lite affärer i sthlm, på kvällen kan vi förfesta för att sen gemensamt åka till festen... kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig :)
[edit] ÖVersikt och karta på lokalen http://www.factory.se/4-mall_karta....&categoryid=418 |
låter hel bra du :)
fan då.. det e ju en hel jäkla månad kvar :(
aja.. man får la se fram emot TC festen sålänge :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig :)
[edit] |
Hmm... jag bor 5 min med bil från Nacka... men som sagt, min uppladdning på kvällen bör nog bli sömn med tanke på mina åtaganden dagen efter. |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vi kan ju ses innan på dagen så kan jag visa runt till lite affärer i sthlm, på kvällen kan vi förfesta för att sen gemensamt åka till festen... kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig :)
[edit] ÖVersikt och karta på lokalen http://www.factory.se/4-mall_karta....&categoryid=418 |
det e lugnt =) har beställt 10 tickets så vi kommer till dig.. =))
skoja.. blir o förfesta i bilen på g upp till sthlm tippar jag på.. riktigt kul gäng vi e som åker =) |
|
|
| pelle |
| festen i jönköping blir nog bättre än de flesta tror. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by pelle
festen i jönköping blir nog bättre än de flesta tror. |
en nervös arrangör?:nervous: |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ha ha... jo du jag har min bekräftelse i mejlen jag :)
Vi kan ju ses innan på dagen så kan jag visa runt till lite affärer i sthlm, på kvällen kan vi förfesta för att sen gemensamt åka till festen... kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig :)
|
Visa runt lite i affärer?! Va kul! Tror du vi hinner kolla in dressman, ica och åhlens? |
|
|
|
|