return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Gielen till Sverige (pg. 3)
View this Thread in Original format
AC.
Jag mpste dock säga att jag var inte så imponerad i sommras på mysteryland av honom..
I vilket fall som helst är det bra att han kommer och styr upp det hela i sverige...
RebeL9
med tanke på trancetorkan i sverige så skulle till och med Gielens morsa vara en sensation i sig om hon kom upp hit och snurrade lite vinyl.
Endre
quote:
Originally posted by Goldiluxe
jag menar dem har typerna som sitter vid sin dator HELA dagarna OCH natterna, som har typiska glasogon och som jobbar pa it firma.

dem sem snackar om musiken men aldrig gar ngnstans.

sana dar som star i ett horn o smaflinar sa fult sa du nastan vill krakas pa dem :D

DEM menar jag.

kram o hej! partyfredag.

vad har dom med trance att göra? finns det sånna innom trance? hade ingen aning om det. det är väl data "nördar" i allmänhet? och det där med mp3 mixar som gaby sa, dem är inte mindra ,änniskor för det, men visst är dom mysko, män ändå, man ska inte slänga folk i skiten bara för dem är på ett speciellt sätt även om jag spyr på dem också, heh...hmm, alla är likvärdiga.
mindshooter
quote:
Originally posted by Goldiluxe
men arligt talat, ar inte det flesta av trancefolken bra nordiga?

quote:
jag menar dem har typerna som sitter vid sin dator HELA dagarna OCH natterna, som har typiska glasogon och som jobbar pa it firma.

dem sem snackar om musiken men aldrig gar ngnstans.

Hmm på vilken grund drar du den slutsatsen att många är sådana? Jamenar du kan juh inte ha träffat någon som e så eftersom dom aldrig går ut....och jag betvivlar att dom sitter och skickar kort till dig på sig i sina glasögon på sin IT-firma för att sedan snacka trance med dig? Klart det finns datanördar som lystnar på trance...men jag tor inte att det är så mycket tvärtom faktiskt....om ni förstår.....dom får gärna uppskatta musiken om du frågar mig..... :)

Dessutom är vi alla här Trancenördar :D

Har snackat med arrangörerna för festen i jönköping och kan härmed meddela till flera personers fördel att det kommer vara 16 års gräns när gielen spelar :)
Gaby
quote:
Originally posted by mindshooter

Dessutom är vi alla här Trancenördar :D

Japp!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement