|
Gielen till Sverige
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
alla lär ju redan veta om d, men ja tänker ja skriver d ändå..
först på vega i köpenhamn 28/3
nackamässan 29/3 i stockholm och tro det eller ej
31/5 i Idrottshuset i den lilla staden Jönköping.. sjukt coolt :D
va ere som har hänt de senaste månaderna i sverige eg? fattar inte :D
spelschema här |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ja visst har man sett det... och stämmer det hela så är det så jävla grymt :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
jag hänger inte heller med på vad det är som håller på att hända.. :eyes:
Allt går ju så jävla fort...
Detta är ju helt klart en bra början på en förändring av clubscenen i Sverige! |
|
|
| Jre |
Yeah!
Gielen i min gamla "gympa hall"..
hehe vilket nostalgi disco
/ jre |
|
|
| el_vez |
fan det är nästan såatt man får åka till Jönköping.
fatta vad coolt att se Gilen där! |
|
|
| dbl |
29/3 i sthlm... e inte tiesto 28/3???
isåfall så kan man ju vara i sthlm hela helgen och parta :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
29/3 i sthlm... e inte tiesto 28/3???
isåfall så kan man ju vara i sthlm hela helgen och parta :) |
stämmer
på vega i köpenhamn är det tvärtom, först gielen den 28e, sen tiesto den 29e... :crazy: |
|
|
| mindshooter |
OMG säger jag bara!
Äntligen något för mig....
För några dagar sen fick jag en förfrågan av en snubbe som skulle anordna en fest i Jönköping i slutet av maj. Han ville hyra in mig som eldkonstnär. Han sa typ bara att det skulle vara en fet event med 2000 pers eller nåt...DJ va hemlig...inte fan trodde jag att det skulle bli så HÄÄÄR bra!! Kanske man får uppträda med Gielen då!! *extas* |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
OMG säger jag bara!
Äntligen något för mig....
För några dagar sen fick jag en förfrågan av en snubbe som skulle anordna en fest i Jönköping i slutet av maj. Han ville hyra in mig som eldkonstnär. Han sa typ bara att det skulle vara en fet event med 2000 pers eller nåt...DJ va hemlig...inte fan trodde jag att det skulle bli så HÄÄÄR bra!! Kanske man får uppträda med Gielen då!! *extas* | Ha ha.... hoppas för din skull mannen... vore så jävla ballt :) |
|
|
| Glorie |
| wow mind, satan va ROLIGT! Weeeeeee! måste ju va denna ju? eller? maj och allt :D |
|
|
| Vizay |
| ok jag e helt seriös nu...ere nån som vet hur man får tag på ett falsklegg....jag måste ha ett innan de här spektaklet! |
|
|
| AC. |
Vad jag kan dra mig till minnes så är du inte likt mig så blir inget leg från mig. Du har ingen äldre bror eller kusin eller änns någon kompis du kan låna av?
Det behöver ju faktiskt inte vara likt på pricken. |
|
|
|
|