return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Gielen till Sverige (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jolle
Det var lite oklart om de skulle köra eller inte i jönköping eftersom det här i stockholm men de har ju fortfarande bokat gilen och det ser ut som de kommer att köra iaf med största sannolikhet.
Amnezia
ok ser ut som d blir gielen å gänget istället för kryssningen.....inget lätt val detta asså men mindre krånglit ju å gå på detta.....

ere nåra som e 100 på att dom ska dit?? till sthlmspelningen????????
kanske vore bra å boka i tid för en gångskull...:rolleyes: :rolleyes:

.......
zamson
jag ska dit lätt...väntar bara på att biljetterna ska släppas ;)
tommie
quote:
Originally posted by Amnezia
nån bra lokal lr e det typ en gymnastiksal???


Skall enligt utsaga vara den fetaste i Stockholm. Vi skulle åkt dit och kolla nu i helgen med dom hade stängt, those bastards ... :)
Vizay
hur stor e lokalen i jkpg då...suttit å letat bilder halva natten men inte hittat ett skit typ
tommie
quote:
Originally posted by Vizay
hur stor e lokalen i jkpg då...suttit å letat bilder halva natten men inte hittat ett skit typ


Om det är samma ställe som Nova körde sist på så har den en kapacitet på ca 200-300 pers. Ser lite ut som en ungdomsgård, fast större. Helt ok place.

Bilder finns här,

http://www.swedish-mushroom.com/v1/...p?page=tn&id=87

Ser du en bild på en extremt sexig rumpa i vip-rummet så är det min ... :D
Vizay
200-300 pers....ehhh ok....som jag förstod det skulle det ju va 2000 pers på gielen...hur fan går de ihop?
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
200-300 pers....ehhh ok....som jag förstod det skulle det ju va 2000 pers på gielen...hur fan går de ihop?


det är knappast 200 pers....vi snackar tusental iaf. Idrottshall är det.....fattar ni vad biljettpriserna skulle ligga på med Gielen i en ungdomsgård?

lol
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
det är knappast 200 pers....vi snackar tusental iaf. Idrottshall är det.....fattar ni vad biljettpriserna skulle ligga på med Gielen i en ungdomsgård?

lol


typ en tia var högst skulle jag tro :)
SWE_TRANCE
som jag har fattat det så skulle gielen spela i tipshallen i jkpg..
Samma lokal som Dreamhack arrangeras i, men jag kanske har fått det HELT om bakfoten?

Jre
quote:
Originally posted by tommie
Om det är samma ställe som Nova körde sist på så har den en kapacitet på ca 200-300 pers. Ser lite ut som en ungdomsgård, fast större. Helt ok place.

Bilder finns här,

http://www.swedish-mushroom.com/v1/...p?page=tn&id=87

Ser du en bild på en extremt sexig rumpa i vip-rummet så är det min ... :D


Nova körde senast på Kulturhuset! Inte samma ställe!

vad jag har hört så ska de köra detta event i Idrottshuset!
tror alla hallar är 20x40m i "spel" yta sedan har ju iaf
A hallen läktare för ca 1500 pers..
Vizay
ja solklart är iaf att han inte ska spela i tipshallen eftersom det pågår en jakt å fiskemässa dom dagarna så de e totalt uteslutet :)


Gielen ska lira i Idrottshuset...vet inte exakt hur stort dee fortfarande men de ligger på Junegatan iaf efter det att den svängt ifrån järnvägen typ...vid nån skola, vare tallbacksskolan...minns inte exakt men de va nån skola på samma gata iaf...dio vet vilken jag menar :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement