|
Gielen till Sverige (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| När släpps biljetterna till Factory?:conf: |
|
|
| wezzman |
| Angående Gielen-festen i Jönköping, så kommer den att vara i Idrottshusets nyaste och största lokal, D-Hallen som är 1300 kvadratmeter stor, 8 meter till tak och tar in 2000 personer. Den har använts till bland annat en Ulf Lundell-konsert förut. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vad gäller festen i sthlm så har jag vart i den lokalen förr som det ska hållas i... den e STOR iaf.
Jag har vart där med firman på jätte julbord.... då var det alltså uppdukat med långbord för 3000 personer så det tycker jag säger en hel del om lokalen !
Hade ett jobb ute i nacka igår alldeles bredvid på Ericsson så jag passade på att kika in igen och det är stort alltså .... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by wezzman
Angående Gielen-festen i Jönköping, så kommer den att vara i Idrottshusets nyaste och största lokal, D-Hallen som är 1300 kvadratmeter stor, 8 meter till tak och tar in 2000 personer. Den har använts till bland annat en Ulf Lundell-konsert förut. |
fett fett FETT! :)
Cant wait for this alltså....kul vi ska ha! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by wezzman
Angående Gielen-festen i Jönköping, så kommer den att vara i Idrottshusets nyaste och största lokal, D-Hallen som är 1300 kvadratmeter stor, 8 meter till tak och tar in 2000 personer. Den har använts till bland annat en Ulf Lundell-konsert förut. |
aha mkay om lundell har haft konsert där så har jag en känsla av att de e tillräckligt stort för vår lille kompis johan :p (nästan iaf;)) |
|
|
| dbl |
hmm.. jag e ledig då :)
men det e la 20??? |
|
|
| dbl |
wtf... aja.. dubbel post på nått skumt sätt :/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
hmm.. jag e ledig då :)
men det e la 20??? | Det är 18 ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är 18 ;) |
e det.. herregud.. då kanske man skulle ta och beställa biljett då.. e ju ändå ledig och så e det lumpen igen på måndagen så det e ju perfekt :)
vilka härifrån skall gå?
kommer ju få sticka dit ensam om jag nu går.. har ju inga trance polare :( |
|
|
| MiB |
vart ska det va nånstans?
trööööööööött ..sorry =)) :whip:
at Factory, Nacka Strand, Augustendalstorget 6, Stockholm
-----------------------------------------------------------------
finns det mer info om jönköping..?? hur man beställer biljetter dit m,m..??? |
|
|
| zamson |
| imorn bokar jag mina tickets ;) |
|
|
|
|