|
Gielen till Sverige (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| jag tar för givet att alla ses där...vem missar detta liksom ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by zamson
jag tar för givet att alla ses där...vem missar detta liksom ;) |
flera av oss som inte bor i sthlm :(
men alltså, ska tiesto och gielen lira samma kväll på samma ställe, eller har jag fattat det fel? |
|
|
| Jre |
Vilka ska till Jönköping ?
Jag bor mitt i "centrum" typ 200 m ifrån Idrottshuset
där det är tänkt att Gielen ska spela ?
Jag vet inte ännu om jag är hemma det aktuella datumet
men annars kanske jag kan fixa ett ställe att bunkra på
resp förfästa...Så får man ju träffa en massa kul? folk mä!
Vi kan väl diskutera saken iaf!
/Jre |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
flera av oss som inte bor i sthlm :(
men alltså, ska tiesto och gielen lira samma kväll på samma ställe, eller har jag fattat det fel? | Hurru knasjocke.... inte är väl det skäl att man inte bor i Sthlm ett skäl nog att hoppa över ett sånt här FETT event... ;) Yes det är så att både Gielen och Tiësto kommer till denna fest... + fler :D
Sipowitz ska bo hos mig över den helgen... kanske går för fler... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Jre
Vilka ska till Jönköping ?
Jag bor mitt i "centrum" typ 200 m ifrån Idrottshuset
där det är tänkt att Gielen ska spela ?
Jag vet inte ännu om jag är hemma det aktuella datumet
men annars kanske jag kan fixa ett ställe att bunkra på
resp förfästa...Så får man ju träffa en massa kul? folk mä!
Vi kan väl diskutera saken iaf!
/Jre |
om de blir så att du kirrar fram platser för å sova så förbokar jag gärna en redan nu ;) |
|
|
|
|