return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Gielen till Sverige (pg. 4)
View this Thread in Original format
sipowitz
quote:
Originally posted by Vizay
ok då börjar vi direkt...vilka ska till vilken av spelningarna?

Jag har just bokat in mej själv till jkpg iaf :)


För min del blir det nog följande:

Gielen o Tiesto's spelningar i Jönköping och Köpenhamn
och så ser man 00' flemming i stockholm.
(eller hur steve , det kör vi på va!?)

Man bor ju trots allt i skåne, nära till allt =)
Vizay
quote:
Originally posted by sipowitz
För min del blir det nog följande:

Gielen o Tiesto's spelningar i Jönköping och Köpenhamn
och så ser man 00' flemming i stockholm.
(eller hur steve , det kör vi på va!?)

Man bor ju trots allt i skåne, nära till allt =)


aha, då kanske man får se både dej å steve där dårå i jkpg :)
reveal
vilka planer du har sipo :)
går skånes trancemobil upp till jönköping eller? :D
Dioxys
luktar det TA-meet up? :)
Endre

här kommer jag, pessimisten, hur mycket kostar det? hur kommer man dít? etc. etc.
mindshooter
quote:
Originally posted by Endre

här kommer jag, pessimisten, hur mycket kostar det? hur kommer man dít? etc. etc.


:) Kommer nog att kosta upp emot 150:- skulle jag tro...du har lång tid på dig att samla ;) Dom ska anordna bussar ner, så det känns som att det kommer vara det smidigaste och coolaste sättet att ta sig ner...
dj_hysterix
hmm..undrar om man kan följa med ? :)

Skulle vara skitkul..men jag vet inte om de skulle släppa in mig...alltså jag fyller 16 i år...
hoppas det bara kollar på årtal och inte månad/dag:p
Endre
quote:
Originally posted by mindshooter
:) Kommer nog att kosta upp emot 150:- skulle jag tro...du har lång tid på dig att samla ;) Dom ska anordna bussar ner, så det känns som att det kommer vara det smidigaste och coolaste sättet att ta sig ner...


mmk, great
dj_hysterix
jag måste ju fyfan åka dit aså ! :eek:
SteveTranz4ever
YES YES YES.... FOkused har skärpt till sig

All of a sudden the swedish clubbers have to choose which dj to miss. And this after a long period of almost nothing to choose from. We don't think this to be fair and therefore we have worked very hard to be able to switch nights between Copenhagen and Stockholm.

Dom har alltså gjort sig besväret att ändra på datumen så att vi inte ska behöva välja mellan 2 event ....

Mer som stog följer

Today we are proud to present the Fokused Scandinavian Tour - Episode One with DJ Tiësto, Johan Gielen and many more great djs preforming:


In Copenhagen the 28th of march at Vega (www.vega.dk)
In Stockholm the 29th of march at the Factory, Nacka Strand (www.factory.se)


Tickets will be released within two weeks and all additional information as well as complete line-up will be in your mailbox on Wednesday.

Dunk, dunk,
Fokused


http://www.fokused.net/newsletter/030210/newsletter.htm

Steve me loiden is very happy now :gsmile:

AC.
De vinner de respekt på helt klart (Jag vill inte framställe deras ageran negativt, tvärtom!)
Vizay
måste säga att de va jävligt snyggt gjort av fokused...aplåder till dom för att dom verkligen bryr sig så mycket å gör sig besväret :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement