|
Gielen till Sverige (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Vizay
ok då börjar vi direkt...vilka ska till vilken av spelningarna?
Jag har just bokat in mej själv till jkpg iaf :) |
För min del blir det nog följande:
Gielen o Tiesto's spelningar i Jönköping och Köpenhamn
och så ser man 00' flemming i stockholm.
(eller hur steve , det kör vi på va!?)
Man bor ju trots allt i skåne, nära till allt =) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by sipowitz
För min del blir det nog följande:
Gielen o Tiesto's spelningar i Jönköping och Köpenhamn
och så ser man 00' flemming i stockholm.
(eller hur steve , det kör vi på va!?)
Man bor ju trots allt i skåne, nära till allt =) |
aha, då kanske man får se både dej å steve där dårå i jkpg :) |
|
|
| reveal |
vilka planer du har sipo :)
går skånes trancemobil upp till jönköping eller? :D |
|
|
| Dioxys |
| luktar det TA-meet up? :) |
|
|
| Endre |
här kommer jag, pessimisten, hur mycket kostar det? hur kommer man dít? etc. etc.
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
här kommer jag, pessimisten, hur mycket kostar det? hur kommer man dít? etc. etc.
|
:) Kommer nog att kosta upp emot 150:- skulle jag tro...du har lång tid på dig att samla ;) Dom ska anordna bussar ner, så det känns som att det kommer vara det smidigaste och coolaste sättet att ta sig ner... |
|
|
| dj_hysterix |
hmm..undrar om man kan följa med ? :)
Skulle vara skitkul..men jag vet inte om de skulle släppa in mig...alltså jag fyller 16 i år...
hoppas det bara kollar på årtal och inte månad/dag:p |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
:) Kommer nog att kosta upp emot 150:- skulle jag tro...du har lång tid på dig att samla ;) Dom ska anordna bussar ner, så det känns som att det kommer vara det smidigaste och coolaste sättet att ta sig ner... |
mmk, great
|
|
|
| dj_hysterix |
| jag måste ju fyfan åka dit aså ! :eek: |
|
|
| SteveTranz4ever |
YES YES YES.... FOkused har skärpt till sig
All of a sudden the swedish clubbers have to choose which dj to miss. And this after a long period of almost nothing to choose from. We don't think this to be fair and therefore we have worked very hard to be able to switch nights between Copenhagen and Stockholm.
Dom har alltså gjort sig besväret att ändra på datumen så att vi inte ska behöva välja mellan 2 event ....
Mer som stog följer
Today we are proud to present the Fokused Scandinavian Tour - Episode One with DJ Tiësto, Johan Gielen and many more great djs preforming:
In Copenhagen the 28th of march at Vega (www.vega.dk)
In Stockholm the 29th of march at the Factory, Nacka Strand (www.factory.se)
Tickets will be released within two weeks and all additional information as well as complete line-up will be in your mailbox on Wednesday.
Dunk, dunk,
Fokused
http://www.fokused.net/newsletter/030210/newsletter.htm
Steve me loiden is very happy now :gsmile: |
|
|
| AC. |
| De vinner de respekt på helt klart (Jag vill inte framställe deras ageran negativt, tvärtom!) |
|
|
| Vizay |
| måste säga att de va jävligt snyggt gjort av fokused...aplåder till dom för att dom verkligen bryr sig så mycket å gör sig besväret :) |
|
|
|
|