return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akira
MARCO V is inderdaad zo hollands als het maar kan...check zijn site maar es www.marcov.nl

Ja armin draait laatste tijd echt MASTER...gewoon echt super gaaf enzo.Laatst keer was in de fun echt super uplifting trance gewoon allemaal stuk voor stuk topplaten :D
Maar ja om hem meteen nummer #1 te noemen ?ja hij hoort zoiezo is de top 3 van nederland maar ja ik zou niet weten wie 1...als ik dan toch een keuze moet maken dan is het toch TIESTO.
tango
Tja, ik vind persoonlijk ook tiesto een tikkie beter. Maar armin is zeker goed op weg. Hij is ook pas 23 terwijl bijvoorbeeld tiesto al 32 (!?) is......

maar meteen effe mijn nederlandse dj top-3:

1. Tiesto
2. Armin
3. Marco v

grtz,
TNG
Jukx
quote:
Originally posted by Dj Lex

Op dit moment is Tiesto niet de beste. hij draait niet zo lekker en die andere dj's zoals Marco V ( dus toch Nederlands sorry en idd het was op TMF )en Armin van Buuren die haast elke set wel weer knallen.

Laterzz

Tiesto is dus echt wel Nederlands beste dj op het moment!!!
Noem jij maar is een nederlandse dj op die zo veel succes heeft in Engeland én ook nog is in Amerika waar die op tournee is geweest.

Armin van Buuren is zeker een hele goeie dj, alleen is hij is het buitenland nog niet zo bekend... hangt denk ik ook samen met het feit dat hij nog studeert en dus niet zo verschrikkelijk veel tijd heeft om te gaan touren in het buitenland.

Sander Kleinenberg en Lucien Foort, niet zo ontzettend bekend in Nederland maar wel in Engeland die kunnen misschien ook nog wel heel groot gaan worden.
Dj Lex
quote:
Originally posted by tango
Tja, ik vind persoonlijk ook tiesto een tikkie beter. Maar armin is zeker goed op weg. Hij is ook pas 23 terwijl bijvoorbeeld tiesto al 32 (!?) is......

maar meteen effe mijn nederlandse dj top-3:

1. Tiesto
2. Armin
3. Marco v

grtz,
TNG

Jezus is tiesto al zo oud???

Zou je ook niet zeggen.

mzzl
JdDark
quote:
Originally posted by Dj Lex

ja dat is zeker waar, maar als dalijk magik 7 uitkomt, misschien gaat er dan weer wat gebeuren

ik hoop dat het weer een knaller gaat worden, maar ik moet toegeven dat ik boundaries of imagination beter vind dan elke tiesto cd
Robvef
quote:
Originally posted by tango
bijvoorbeeld tiesto al 32 (!?) is......

grtz,
TNG

Gevonden op een site.
Tiësto was born in Breda (the Netherlands) on January 17 1969.

Dit maakt hem dus echt 32 jaar oud/jong.
Altijd al gedacht dat die gozer jonger was!?

Nou ja, het maakt dus niet uit hoe oud je bent om goede muziek te draaien ;) ;)
moogwai
quote:
Originally posted by Jukx

Tiesto is dus echt wel Nederlands beste dj op het moment!!!
Noem jij maar is een nederlandse dj op die zo veel succes heeft in Engeland én ook nog is in Amerika waar die op tournee is geweest.

Armin van Buuren is zeker een hele goeie dj, alleen is hij is het buitenland nog niet zo bekend... hangt denk ik ook samen met het feit dat hij nog studeert en dus niet zo verschrikkelijk veel tijd heeft om te gaan touren in het buitenland.

Sander Kleinenberg en Lucien Foort, niet zo ontzettend bekend in Nederland maar wel in Engeland die kunnen misschien ook nog wel heel groot gaan worden.

Ja Tiesto is zeker de succesvolste DJ van Nederland op dit moment, ook Ferry Corsten draait tegenwoordig overal (brazilie, australie, japan b.v.). Maar Armin is nog jong en hij gaat zeker Tiesto "vervangen" als Nr 1 DJ in de toekomst. Tiesto is nu nog steeds mijn favoriete DJ, maar Armin komt steeds dichter in zijn buurt.

En over Sander en Lucien... die zou je de Nederlandse Digweed & Sasha kunnen noemen (alleen dan nog een paar maatjes kleiner natuurlijk).. maar of ze ook zo groot worden ??? Ik heb al van progressive kenners gehoord dat Kleinenberg echt een topper gaat worden (als hij dat al niet is).

Maar ja ik ben nog steeds geen fan van die progressive sound, geef mij maar gewoon de "echte" trance.
cyberia
Heb op dit moment toch ook wel liever AvB dan Tiësto,en ik kom voor ulle uit het buitenland :D
cyberia
quote:
Originally posted by Robvef

Gevonden op een site.
Tiësto was born in Breda (the Netherlands) on January 17 1969.

Dit maakt hem dus echt 32 jaar oud/jong.
Altijd al gedacht dat die gozer jonger was!?

Nou ja, het maakt dus niet uit hoe oud je bent om goede muziek te draaien ;) ;)

Ik denk da Yves deruyter en M.I.K.E. ook al in hun dertiger jaren zitte
JdDark
quote:
Originally posted by cyberia

zeker van

Opti
quote:
Originally posted by cyberia

Johan Gielen, Marco V & Picotto toch ook (geloof ik)??
NILA.NL
Armin is nog steeds één van de beste dj's van Nederland, samen met (op dit moment) Ferry Corsten, Tiesto(natuurlijk nog steeds top!), Sander Kleinenberg en Lucien Foort!

Ik vind Junkie XL trouwens één van de betere Nederlandse "live-acts"... erg goeie muziek en veel energie(Earth 30-04)!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement