|
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Het bestaat uit twee delen.
1. de introductiecursus - 10 dagen - fl 500,00
2. de gevorderdecursus - 10 dagen - fl 1000,00
Voor aanvang van de cursus te voldoen op bankrekeningnr: 12 45 121 789
Voor niets gaat de zon op he |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Het bestaat uit twee delen.
1. de introductiecursus - 10 dagen - fl 500,00
2. de gevorderdecursus - 10 dagen - fl 1000,00
Voor aanvang van de cursus te voldoen op bankrekeningnr: 12 45 121 789
Voor niets gaat de zon op he |
Wow dat is geen vrienden prijsje, daar gaat mijn brood deze week |
|
|
| Robvef |
Oh sorry, dat waren de normale prijzen. De prijzen voor mede TA's zijn:
1. de introduciecursus - Fl 0,00
2. de gevorderdecursus - Fl 0,00
Kun je je brood ook weer betalen. :D :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Oh sorry, dat waren de normale prijzen. De prijzen voor mede TA's zijn:
1. de introduciecursus - Fl 0,00
2. de gevorderdecursus - Fl 0,00
Kun je je brood ook weer betalen. :D :D :D |
hey bedankt hee, dan kan ik er nog worst op doen ook |
|
|
| Robvef |
| Ach je moet wat over hebben voor je medeTA's. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ach je moet wat over hebben voor je medeTA's. |
Hehe en wanneer gaat de cursus beginnen?? :) |
|
|
| Robvef |
Als ik genoeg aanmeldingen heb. De cursuslocatie is er een die jullie niet willen overslaan (denk ik).
Het cursus wordt gehouden in El Arenal op Mallorca in de laatse week van juli. Wel even zelf betalen natuurlijk. :D :D :D
En anders moet ik een andere locatie verzinnen. ;)
Greetz |
|
|
| rellivisit |
Armin van Buuren draaide op Massive wel zo ongelofelijk voor zichzelf. Niks geen breaks, geen strings, niks. Alleen zo'n saaie eentonige veels te softe bassline. En dat heel de avond. De zaal stond niet voor niks 3 uur stil (bij armin en ferry), toen Scott Bond kwam was het pas knallen, om lekker af te sluiten met Marco..........VVVVVVVVVVVV.
Best Dj Nl: Marco V.
Best Dj: Vinno Ricci. (boccaccio life belgium)
Greetz Relli.
HERE WE GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Armin van Buuren draaide op Massive wel zo ongelofelijk voor zichzelf. Niks geen breaks, geen strings, niks. Alleen zo'n saaie eentonige veels te softe bassline. En dat heel de avond. De zaal stond niet voor niks 3 uur stil (bij armin en ferry), |
Even klein vraagje hoor. Dit baseer je toch niet op dat ene optreden of wel? |
|
|
| rellivisit |
Als ie echt de beste dj was, dan draaide die toch altijd top. Een top-dj kenmerkt zich door altijd goed te zijn. Ik heb veel meer waardering voor Johan Gielen, paste zich precies aan aan het publiek. Armin deed dat gewoon niet. En een paar weken later heb ik hem weer gezien, maar het kan ook zo zijn dat het gewoon niet mijn stijl is he. Ik hou niet zo van eentonigheid.
Greetz.
Do as I say, not as I do...... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Als ie echt de beste dj was, dan draaide die toch altijd top. Een top-dj kenmerkt zich door altijd goed te zijn. Ik heb veel meer waardering voor Johan Gielen, paste zich precies aan aan het publiek. Armin deed dat gewoon niet. En een paar weken later heb ik hem weer gezien, maar het kan ook zo zijn dat het gewoon niet mijn stijl is he. Ik hou niet zo van eentonigheid.
Greetz.
Do as I say, not as I do...... |
Hahahaha ik dacht eerst dat je je kritiek op Armin van Buuren goed ging onderbouwen... maar dan noem je zo iemand als JOHAN GIELEN . Past zich precies aan bij het publiek??? Ja dat zal dan wel door dat smurfenhouse-publiek komen wat die altijd trekt, want het enige wat die draait zijn van die commercieele inkoppertjes die verzekerd zijn van landelijke bekendheid. Top dj?? Nou als ik één iemand geen top-dj zou willen noemen dan is het wel die inhalige dikke arrogante pad van een Johan Gielen... met zn Safri-duo shirt aan!! Kan het triester!?!?!?!?
Armin steekt daar echt met kop en schouders boven uit!!
Maarja, das mijn mening he! |
|
|
| rellivisit |
| Okay, hijs commercieel. Maar ja, iemand die je kent moet je toch de hemel in prijzen he. Dj Francois is the one and only best dj van Nederland. En Armin is simply not my style. Maar ja, hij is ook geen dj voor mijn kant van nederland. Richting belgië is het gewoon commercieler en harder. ciao. |
|
|
|
|