return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Akira

helemaal mee eens....een hoop oude troep op magik 7 vond ik ook erg jammer

Ik vind het ook jammer dat ie die oude zooi erop heeft gezet, maar als je kijkt waar het is opgenomen dan begrijp ik het wel (ik vind het kut, maar ik begrijp het :))
Los Angeles dus, daar kent haast niemand al die sjit die wij hiero oud vinden.
Maar ja, het moet natuurlijk wel vernieuwend blijven op globaal niveau als ie het daar ook wil gaan maken.
Dan moet ie niet ineens een CD met oude nummers gaan uitbrengen omdat dat beter is voor de Amerikaanse Markt, dan moet ie gewoon aan iedereen blijven denken en een CD'tje met ouderwets onbekende nummers (zoals ie dat vroeger deed)

Greetz,
Glaniskanis
Robvef
Of hij had natuurlijk twee verschillende edities ervan uit kunnen brengen. Eentje voor de Amerikaanse markt - dus met al die oude zooi - en eentje voor de Nederlandse/Europese markt met lekkere onbekende nummers.

Dat soort dingen komen wel vaker voor.

Greetz,

P.S. Leuk die nieuwe mogelijkheden van het forum!!!!
Partyhardy!
Ben nu aan het luisteren naar Armin's set van 18 mei op slam fm! heel erg lekker en ook vernieuwend omdat hij veel remixen draait van bekende nummers, dus dat vind ik ook een plus punt van Armin, dat hij vernieuwend blijft! De set is trouwens te downloaden op http://djmixes2k.tripod.com/

"Voor degenen die geinteresseerd zijn, ik heb al zijn live sets, van Maastricht tot Club <>."

Vraag aan Mack; Hoe kom je ooit aan die set uit maastricht dan, nemen ze dan weleens live sets in de nightlive op?? of was dit spreekwoordelijk bedoelt?
moogwai
quote:
Originally posted by Mack

Voor degenen die geinteresseerd zijn, ik heb al zijn live sets, van Maastricht tot Club <>. Dus ook zijn set van afgelopen zaterdag op SLAM FM.

Wijs...

Greetz.

He... hoe kom je Maastricht set ??? Ik ken eigenlijk niemand die deze set heeft.
Akira
ja ik wacht nog steeds op smart naar die sets...:)
cenobite
de beste nl-dj is dj darkraver en buitenlandse carl cox & tinrib
Akira
quote:
Originally posted by cenobite
de beste nl-dj is dj darkraver

Ja als je van gabber houd dan vind je hem zeker het beste
GhettoSmurf
Ik vind hem echt vet!! Maar hij is niet de beste Dj van Nederland. Maar hij kan wel goed draaien hoor. En van het buitenland is Judge Jules he rules!!!!
Mysteric
Hahaha The Dark Raver :) daar heb ik nog een bandje van: 100% HAKKUUHHH.
Superlachen die muziek...Alleen zou ik het niet meer willen horen als ik uit ga.
Hou oud is die vent onderhand wel niet joh, die DarkRaver. Hij is al bijna antiek volgens mij
Akira
quote:
Originally posted by Mysteric
Hahaha The Dark Raver :) daar heb ik nog een bandje van: 100% HAKKUUHHH.
Superlachen die muziek...Alleen zou ik het niet meer willen horen als ik uit ga.
Hou oud is die vent onderhand wel niet joh, die DarkRaver. Hij is al bijna antiek volgens mij

nou die TOP hardcore dj's beginnen tegenwoordig weer flink veel te draaien hoor...in augustus schijnt thunderdome ofzo weer georganiseerd te worden.DIt feest word in de HMH gehouden en dan is het ook weer KEIHARD HHAAAAAKKKKUUUUHHH.....

maar inderdaad ik hoef het ook niet echt meer te horen...

Robvef
Ik heb deze week weer even geluisterd naar Mysteryland 96. Lag keihard in een deuk. En wat ging dat snel zeg. Ik hoef het tijdens het uitgaan niet meer te horen. Maar zo een keer in de zoveel tijd ff naar cd luisten is wel lachen.
Akira
quote:
Originally posted by Robvef
Ik heb deze week weer even geluisterd naar Mysteryland 96. Lag keihard in een deuk. En wat ging dat snel zeg. Ik hoef het tijdens het uitgaan niet meer te horen. Maar zo een keer in de zoveel tijd ff naar cd luisten is wel lachen.

ja als je dat hoort het is echt keisnel...in de plaatselijk discotheek(lees schuur)draaien ze ook nog wel es van die dingen en dan gaat echt de hele zaal plat...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement