|
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland???
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Ik hoor veel mensen positief over Armin van Buuren praten..... voor mij is hij iniedergeval de nummer 1 van nederland van het moment.
Wat is jullie nummer 1 van nederland en welke uit het buitenland? ik vind Scott Bond echt super!
okay ik ben benieuwd............. |
|
|
| eXos |
| Armin is hard op weg, maar Nr.1 is nog wel een beetje te vroeg gezegt. Tiesto & Jean zijn nog veel bekender wereldwijd gezien. Hij draait voor mij te soft, maar ja....that's my oppinion!!! |
|
|
| michiel |
armin is inderdaad zeker nog niet de nr 1 van nederland maar hij is wel hard op weg om heeeeeeeeeeeeeel groot te worden. Gister draaide hij weer een meesterlijke set op slam fm (iemand dit opgenomen?????) en zn nieuwe plaat 'star theme' is ook best wel heel lekker
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by michiel
armin is inderdaad zeker nog niet de nr 1 van nederland maar hij is wel hard op weg om heeeeeeeeeeeeeel groot te worden. Gister draaide hij weer een meesterlijke set op slam fm (iemand dit opgenomen?????) en zn nieuwe plaat 'star theme' is ook best wel heel lekker
later
michiel |
Gvd hoe laat was dat dan???
Ik vergeet dat soort dingen altijd of hoor ze weer niet. Ik had dat ook willen horen.
Maar even over het onderwerp. Armin is een goeie dj en hij komt er wel, maar de nummer 1 van nederland is ie nog niet hoor. Hoop concurrentie van dj's die al iets langer meedraaien.
Mzzl |
|
|
| M5 |
idd te sof ja die armin....das allemaal wel leuk voor thuis , maar op zo'n party moet ik daar niets van hebben ...
beste nederlandse dj : Marco V
beste buitenlande dj : Mauro Picotto |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
idd te sof ja die armin....das allemaal wel leuk voor thuis , maar op zo'n party moet ik daar niets van hebben ...
beste nederlandse dj : Marco V
beste buitenlande dj : Mauro Picotto |
Marco V nederlands???
Ik hoorde laatst ergens dat ie uit Italie kwam. ja nu weet ik het ook niet meer. Moet ik een TA of de tv geloven??? Laat het me ff weten waar ie nu vandaan komt.
Laterzzzz |
|
|
| Yarnie |
| aangezien marco v ook op sensation draait mag je aannemen dat die uit Nederland komt. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Marco V nederlands???
Ik hoorde laatst ergens dat ie uit Italie kwam. ja nu weet ik het ook niet meer. Moet ik een TA of de tv geloven??? Laat het me ff weten waar ie nu vandaan komt.
Laterzzzz |
hmm hbe je zeker op TMF gehoord ...die lui zijn niet te vertrouwen ... |
|
|
| Blik |
Armin van buuren is zeker nog niet de nummer 1 van nederland (dat zou ook betekenen dat hij de beste van de wereld is:D)
OP dit moment is Tiesto de beste!!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
Armin van buuren is zeker nog niet de nummer 1 van nederland (dat zou ook betekenen dat hij de beste van de wereld is:D)
OP dit moment is Tiesto de beste!!!! |
Op dit moment is Tiesto niet de beste. hij draait niet zo lekker en die andere dj's zoals Marco V ( dus toch Nederlands sorry en idd het was op TMF )en Armin van Buuren die haast elke set wel weer knallen.
Laterzz |
|
|
| JdDark |
| ik vind de sets van avb de laatste tijd veel beter dan tiesto, hij draait meer afwisselend en tiesto draait veel dezelfde platen |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by JdDark
ik vind de sets van avb de laatste tijd veel beter dan tiesto, hij draait meer afwisselend en tiesto draait veel dezelfde platen |
ja dat is zeker waar, maar als dalijk magik 7 uitkomt, misschien gaat er dan weer wat gebeuren |
|
|
|
|