|
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by Mack
Enne, waar was dat? |
dat was in de <> in arnhem en het was echt wel weer een toppertje vooral toen die FLIGHT 643 ging draaien toen werd echt het hele publiek helemaal gek :D:D echt waanzinnig.
maar Mack kan ik nog es een keer de sets van armin krijgen die ik mis?? |
|
|
| Mack |
Hey Akira,
heb net een berichtje achtergelaten op je ICQ-adres. Als het goed is heb je die ontvangen.
Greetz. |
|
|
| Mirnakz |
Ik vind Armin de laatste tijd wel heel lekker draaien, misschien zelfs wel beter dan tiesto (zeker bij Massive, zeer subtiel)...
aan de andere kant, Tiesto draaide afgelopen weekend wel heel lekker in de 'o', zeker een van de beste sets ooit (net zo goed als bij energy 2000)...
moeilijke keus dus. |
|
|
| Dj Lex |
| ja joh tiesto is gewoon nog een stuk beter, maar draaide ff een paar keer kut, maar hij heeft zijn feeling weer terug. |
|
|
| K.nattick |
| quote: | Originally posted by Yarnie
aangezien marco v ook op sensation draait mag je aannemen dat die uit Nederland komt. |
Marco V. staat voor Marco Verkuyl...100% Dutch dus! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja joh tiesto is gewoon nog een stuk beter, maar draaide ff een paar keer kut, maar hij heeft zijn feeling weer terug. |
Iedereen heeft wel eens een offday. Als iedereen perfect zou zijn... bla bla bla.
Jullie weten wat ik bedoel. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Robvef
Iedereen heeft wel eens een offday. Als iedereen perfect zou zijn... bla bla bla.
Jullie weten wat ik bedoel. |
Wat bedoel je??????? ;) |
|
|
| Dj Lex |
| Hehe ja we weten niet wat je bedoelt. LOL |
|
|
| Robvef |
| Moet ik jullie nu alles leren over het leven ;) :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ja leer het ons meester Robvef |
|
|
|
|