|
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
| Ben nu naar Bodylotion - Happy is voor H... aan het luisteren. Echt lachen. :D :D :D :D :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ben nu naar Bodylotion - Happy is voor H... aan het luisteren. Echt lachen. :D :D :D :D :D |
mmmm die ken ik niet...ik zit op het moment naar panoramma te luisteren |
|
|
| Robvef |
| Andere mensen kennen hem wel. Zal hem wel ff attachen. Kunnen jullie ook luisteren |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Andere mensen kennen hem wel. Zal hem wel ff attachen. Kunnen jullie ook luisteren |
is het een gabberplaat???of gewoon trance |
|
|
| Remy D |
| Happy is voor HOMO's HOMO's en ineens werd het HOBO's. Die plaat heb ik ook nog ergens liggen hehe. |
|
|
| Remy D |
Ik luister nu:
DJ Chosen Few - In the name of the DJ :D:D. Blijft wel een vette plaat. :) Ben nooit gabber geweest maar vind deze echt wel strak. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Remy D
Happy is voor HOMO's HOMO's en ineens werd het HOBO's. Die plaat heb ik ook nog ergens liggen hehe. |
Ik heb hem ook nog ergens liggen. Ook heb ik de live versie daarvan op Thunderdome 96 in Leeuwarden. Dan gaan ze alle instrumenten kapotslaan. Dat moet een zooitje geweest zijn zeg. :D :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik luister nu:
DJ Chosen Few - In the name of the DJ :D:D. Blijft wel een vette plaat. :) Ben nooit gabber geweest maar vind deze echt wel strak. |
Ja zeker een vet nummer.. een van de beste Harcore platen ooit gemaakt :) |
|
|
| Blik |
| ik heb thuis ook nog een paar Thunderdome CD's liggen, had ik een paar maanden geleden ff geprobeerd te luisteren, sorry, maar eigenlijk vind ik het lawaai, en niks anders. dat ik dat leuk heb kunnen vinden zeg:eek: |
|
|
| DJ_Siesta |
ik vind het moeilijk om een beste dj uit te zoeken er zijn r zoveel goede
qua rmx'n vind ik armin van buuren en ferry corsten de beste, en qua draaien is tiesto weer heel goed, armin draiit soms wel wat softy jah maar dat kan ook best relaxt zijn!
GERRIT!! |
|
|
| Mack |
| Ok guys, ik ben even een weekje in het buitenland geweest. Over die set in Maastricht: is van 27 januari dit jaar in theater Bonbonniere, Armin Live @ Extrema. |
|
|
| Akira |
| GIsteren armin van buuren weer gezien en het was weer echt goed!!!hij draaide echt weer lekker gewoon echt weer Toppie!! |
|
|
|
|