return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Robvef
Ben nu naar Bodylotion - Happy is voor H... aan het luisteren. Echt lachen. :D :D :D :D :D
Akira
quote:
Originally posted by Robvef
Ben nu naar Bodylotion - Happy is voor H... aan het luisteren. Echt lachen. :D :D :D :D :D

mmmm die ken ik niet...ik zit op het moment naar panoramma te luisteren
Robvef
Andere mensen kennen hem wel. Zal hem wel ff attachen. Kunnen jullie ook luisteren
Akira
quote:
Originally posted by Robvef
Andere mensen kennen hem wel. Zal hem wel ff attachen. Kunnen jullie ook luisteren

is het een gabberplaat???of gewoon trance
Remy D
Happy is voor HOMO's HOMO's en ineens werd het HOBO's. Die plaat heb ik ook nog ergens liggen hehe.
Remy D
Ik luister nu:

DJ Chosen Few - In the name of the DJ :D:D. Blijft wel een vette plaat. :) Ben nooit gabber geweest maar vind deze echt wel strak.
Robvef
quote:
Originally posted by Remy D
Happy is voor HOMO's HOMO's en ineens werd het HOBO's. Die plaat heb ik ook nog ergens liggen hehe.


Ik heb hem ook nog ergens liggen. Ook heb ik de live versie daarvan op Thunderdome 96 in Leeuwarden. Dan gaan ze alle instrumenten kapotslaan. Dat moet een zooitje geweest zijn zeg. :D :D
moogwai
quote:
Originally posted by Remy D
Ik luister nu:

DJ Chosen Few - In the name of the DJ :D:D. Blijft wel een vette plaat. :) Ben nooit gabber geweest maar vind deze echt wel strak.


Ja zeker een vet nummer.. een van de beste Harcore platen ooit gemaakt :)
Blik
ik heb thuis ook nog een paar Thunderdome CD's liggen, had ik een paar maanden geleden ff geprobeerd te luisteren, sorry, maar eigenlijk vind ik het lawaai, en niks anders. dat ik dat leuk heb kunnen vinden zeg:eek:
DJ_Siesta
ik vind het moeilijk om een beste dj uit te zoeken er zijn r zoveel goede
qua rmx'n vind ik armin van buuren en ferry corsten de beste, en qua draaien is tiesto weer heel goed, armin draiit soms wel wat softy jah maar dat kan ook best relaxt zijn!

GERRIT!!

Mack
Ok guys, ik ben even een weekje in het buitenland geweest. Over die set in Maastricht: is van 27 januari dit jaar in theater Bonbonniere, Armin Live @ Extrema.
Akira
GIsteren armin van buuren weer gezien en het was weer echt goed!!!hij draaide echt weer lekker gewoon echt weer Toppie!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement