|
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Als ie echt de beste dj was, dan draaide die toch altijd top. Een top-dj kenmerkt zich door altijd goed te zijn. Ik heb veel meer waardering voor Johan Gielen, paste zich precies aan aan het publiek. Armin deed dat gewoon niet. En een paar weken later heb ik hem weer gezien, maar het kan ook zo zijn dat het gewoon niet mijn stijl is he. Ik hou niet zo van eentonigheid.
Greetz.
Do as I say, not as I do...... |
UHm daar ben ik niet mee eens een topdj altijd top draait of altijd goed te zijn en omdat smaken verschillen vinden veel mensen het oms wereld terwijl sommigen het dus totaal kut vinden...
Zoals bv Tiesto enzo dat zijn ook TOPDJ's maar die lopen soms ook als een aap te kloten...
En armin vergelijken met johan is toch wel aan de erg verkeerd jongen :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by rellivisit
En Armin is simply not my style. Maar ja, hij is ook geen dj voor mijn kant van nederland. Richting belgië is het gewoon commercieler en harder. ciao. |
Daar zal het aan liggen ja! :rolleyes: |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Als ik genoeg aanmeldingen heb. De cursuslocatie is er een die jullie niet willen overslaan (denk ik).
Het cursus wordt gehouden in El Arenal op Mallorca in de laatse week van juli. Wel even zelf betalen natuurlijk. :D :D :D
En anders moet ik een andere locatie verzinnen. ;)
Greetz |
Hey ik ben dan ook in mallorca dus wij gaan keihard knalluh!! hehehe |
|
|
| Dj Lex |
| Hehe Johan gielen een top dj. Leukste wat ik vandaag gehoord heb. je maakt me dag weer goed |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Dj Francois is the one and only best dj van Nederland |
Ik ga toch meer voor meer voor Dj Gerrit, die is zooooooo onwijsssssssss goed!!!
lol!!! sorry als dit een beetje persoonlijk over komt allemaal, maar ik vind het gewoon onwijs grappig! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Armin van Buuren draaide op Massive wel zo ongelofelijk voor zichzelf. Niks geen breaks, geen strings, niks. Alleen zo'n saaie eentonige veels te softe bassline. En dat heel de avond. De zaal stond niet voor niks 3 uur stil (bij armin en ferry),
|
Misschien lag het aan mij dat ik de hele set gedurende armin(en ferry) stond te springen(de hele zaal leek dus ook te springen,LOL), maar ik ben helemaal los gegaan op hun meesterlijke sets! En ook als ik de set van armin nu terug hoor, vind ik het nog steeds super klinken. Nee er bestaat voor mij absoluut geen twijfel tussen armin en gielen. :D |
|
|
| Akira |
Armin draaide gisteren bij I LOVE trance weer het beste van iedereen die ik daar gezien heb...Hij was zeker wel weer vet.
Ja dj francois heb ik al es gezien en die draaide toen best wel stevig |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Ben laatst naar het Sixpack-feest geweest in Utrecht. Daar draaiden achtereenvolgens: Eye-Riz (nog niet echt bekend. check de site: http://www.nexusparties.nl ), Per en Armin. Wat Per daar presteerde was echt jammer. Hij draaide gewoon zijn setje af. Redelijk suf en eentonig. Eye-Riz had het publiek los gekregen, bij Per viel iedereen weer stil, maar daar heeft ie totaal niet op ingesprongen. Vind ik slecht voor een DJ. Een goede DJ draait naar het publiek. Ook al zou het niet mijn stijl zijn, als een DJ het publiek helemaal los laat gaan, doet ie het goed. Toen Armin kwam was de boel weer los. Ik vond alleen de platen van Eye-Riz een stuk vetter dan die van Armin. Die waren toch wat meer eentonig en simpel. |
|
|
| Partyhardy! |
Zooo, net terug van armin van buuren en ik ben bekaf, ik heb de hele tijd staan springen, hij draaide echt een meester set, waarin ook een nieuwe plaat van hem voorbij kwam, en ik sprak hem nog na zijn set daarover, en hij wist nog niet zeker of hij hem wel zou uitbrengen! Ik hoop van wel want het is weer een beauty! Nou ik ga pitten nu en iedereen die morgen naar mysteryland gaat; veel plezier en mis zeker armin niet ;)!
greetz :D |
|
|
| joesterizor |
Ik wil niet doen alsof ik er teveel verstand van heb maar armin draait meer progressieve platen dan Tiesto. Het is wel te merken aan de populairiteit van Armin in England waar het progressive trance geluid echt je van het is,en in England is Tiesto weel iets minder popu dan Armin
Maarja het is maar waar je van houdt dus ieder mag zelf weten wat je van hem vind als DJ Hij is gewoon de nummer1 van nederland in zijn stijl, net zoals Tiesto in zijn stijl is en MArco V. op zijn manier!
Want bedenk altijd : Hoe langer het patat bakt, hoe kouder de nachten worden! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by joesterizor
Ik wil niet doen alsof ik er teveel verstand van heb maar armin draait meer progressieve platen dan Tiesto. Het is wel te merken aan de populairiteit van Armin in England waar het progressive trance geluid echt je van het is,en in England is Tiesto weel iets minder popu dan Armin
Maarja het is maar waar je van houdt dus ieder mag zelf weten wat je van hem vind als DJ Hij is gewoon de nummer1 van nederland in zijn stijl, net zoals Tiesto in zijn stijl is en MArco V. op zijn manier!
Want bedenk altijd : Hoe langer het patat bakt, hoe kouder de nachten worden! | Waar kom jij vandaan, want die laatste opmerking van je heb ik nog nooit gehoord hehe |
|
|
| Akira |
| nou ik vind bij armin altijd nog merendeel Trance hoor dan die klote progressive TROEP |
|
|
|
|