|
Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Mijn nummer 1 was altijd Tiësto maar hij is sinds gister vervangen door Marco V. Want wat die steeds weer neerzet vind ik toch echt top :D:D:D.. Heb gister ook ff met hem staan praten en hij is ook een hele toffe vent. Dus Marco V is mijn nr 1 van het moment en ik denk dat dat ook niet echt snel zal veranderen.:)
En over Armin, die gaat het zeker wel maken. :D |
|
|
| Mysteric |
idd. Marco is een coole gozer. Maar volgens mij ook wel in de 30 ja. Ik vind hem ook neerlands beste!
Hehe...Moreno kan er ook wat van hoor. Kunnen we niet even checken of we hem volgend jaar niet kunnen lanceren op Sensation/Innercity. Wordt 'ie wereldberoemd in Nederland |
|
|
| Partyhardy! |
Mijn nummer 3 van Nederland;
1. Armin van Buuren
2. Tiësto
3. Piet Bervoets (niet veel genoemd hier op de forums vind ik, maar naast een fantastische producer ook een perfecte dj!)
en natuurlijk zoals zovelen vinden ook vinden Marco V een top dj, ik zit juist op dit moment naar zijn set op Massive te luisteren,lekker lekker! |
|
|
| cools |
volgens mij kan je niet zeggen dat 1 dj de beste van de werld is.
Tiësto, Armin van Buuren draaien beide op het zelfde niveau. (mijn mening)
Ze spelen soms zaalige sets en soms sets die mijn minder aanspreken. Dit hangt veel of van waar ze spelen denk ik. |
|
|
| Akira |
| ja ok Armin en tiesto draaien ook wel veel in dezelfde stijl terwijl marco meestal toch wel een stuk steviger draait en flinkt er op los beukt :) |
|
|
| Bellie |
100% Marco V
Sinds Trance Nation eerder dit jaar ben ik meer op die gozer gaan letten.En sinds Qontact staat hij duidelijk op #1.Tiesto vind ik ook helemaal top.Maar ik hou toch iets meer van het hardere werk.Dus Marco V = NUMERO UNO!!
GREETZ!! |
|
|
| Mack |
Niemand kan voor mij echt tippen aan Armin. Tiesto komt in de buurt, maar Armin is toch echt de 'high-flyer' van dit moment. De reden dat hij niet echt hoge ogen scoort in het buitenland is omdat hij op dit moment aan het afstuderen is. Hij loopt zelfs (JAWEL!) stage.
De komende maanden zit hij (vooral in de zomer) volgeboekt in de USA, Australie, Ibiza en Engeland. Reken maar dat iedereen hem daar binnenkort kent.
Voor degenen die geinteresseerd zijn, ik heb al zijn live sets, van Maastricht tot Club <>. Dus ook zijn set van afgelopen zaterdag op SLAM FM.
Wijs...
Greetz. |
|
|
| Akira |
| ik ben wel geintereseerd in die sets hoor...als ik die van je zou kunnen krijgen maak je me erg blij :D :D |
|
|
| Mack |
Zeg maar welke sets je nog mist. Zal ze beschikbaar stellen (niet via dit forum anders krijg ik teveel trafic op mijn server). Als je je ICQ-nummer geeft is het geen probleem.
Greetz. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Mack
Zeg maar welke sets je nog mist. Zal ze beschikbaar stellen (niet via dit forum anders krijg ik teveel trafic op mijn server). Als je je ICQ-nummer geeft is het geen probleem.
Greetz. |
thnx man....:D:D:D mijn nummer 38581961
maar dat kon je ook zien in mijn profile :) |
|
|
| Donna |
"ja dat is zeker waar, maar als dalijk magik 7 uitkomt, misschien gaat er dan weer wat gebeuren"
Nou...heb laatst de tracklijst gezien maarreee...een oud nummer als Push-Strange World erop en Urbain Train nie eens...K moet nog zien of die zo vet is |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Donna
"ja dat is zeker waar, maar als dalijk magik 7 uitkomt, misschien gaat er dan weer wat gebeuren"
Nou...heb laatst de tracklijst gezien maarreee...een oud nummer als Push-Strange World erop en Urbain Train nie eens...K moet nog zien of die zo vet is |
helemaal mee eens....een hoop oude troep op magik 7 vond ik ook erg jammer |
|
|
|
|