|
Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hallo allemaal,
Op zaterdag 24 Mei a.s. zal in Winchester in Engeland het legendarische festival Homelands plaatsvinden. Aangezien de busreis die we hier vorig jaar naar toe hebben georganiseerd een groot succes was, hebben we besloten er dit jaar een vervolg aan te geven!
Hieronder volgt de nodige informatie:
DE BUSREIS:
Er kunnen maximaal 50 en minimaal 32 personen mee met deze busreis.
Het vertrek zal plaatsvinden op zaterdag 24 Mei. Om 08.00 uur zullen we vertrekken vanaf het Jaarbeursplein in Utrecht.
De aankomst in Winchester staat gepland om 16.00 uur (Engelse tijd).
We zullen op zondag 25 Mei weer teruggaan om 06.00 uur, direct na afloop van het festival, zodat we zondagmiddag omstreeks 15.00 uur weer in Utrecht aankomen.
LINE-UP HOMELANDS:
Er zullen in totaal 9 Arena’s aanwezig zijn op het festivalterrein. Hieronder volgt de voorlopige line-up:
The Live Stage
*Groove Armada
*Missy Elliot
*The Streets
*Röyksopp
*Audio Bullys
*Mint Royale
Arena 1
Superstar DJ's
*Sasha
*John Digweed
*The Chemical Brothers
*Danny Howells
*Hernan Cattaneo
*James Zabiela
*Tyrant – Craig Richards & Lee Burridge
*Plump DJ’s
*James Holroyd
*Justin Robertson
Arena 2
House
*Pete Tong
*Cassius
*Roger Sanchez
*Rui Da Silva
*Steve Lawler
*Lottie
*Jon Carter
*Rooty
*Ralph Lawson
*Paul Woolford
Arena 3
Perpetual Drum & Bass Motion
*Kamanchi
*MC Tali
*Dynamite MC
*DJ Marky (Brasil)
*Bryan Gee
*Addiction
*Ruff Stuff
*Ray Keith
*Moose, MC
*MC Darrison
*Stamina MC
*IC3
*Shy FX
*Andy C
*DJ Die
*Krust
*DJ Hype
*Skitz & Rodney P
Arena 4
Techno
*Umek
*Jeff Mills
*Dave Clarke
*Slam
*Cajmere
*Christian Smith
Arena 5
*2 Many DJs (Soulwax)
*Grandmaster Flash
*Erol Alkan
*Dexter
*DJ Food
*Unklesounds (James Lavelle & Richard File)
*Pedro Winter
*Jacques Lu Cont
*Ali B
Radio 1 Outdoor Stage
*Judge Jules
*Timo Maas
*Seb Fontaine
*Fergie
*Dave Pearce
*Jon O'Bir
*Petrae Foy
Bacardi BBar
The Strongbow Rooms
KOSTEN:
De totale kosten van de busreis en het kaartje voor Homelands bedragen in totaal 145 EURO per persoon.
Een aanbetaling van 100 EURO zal voor 15 April a.s. overgemaakt dienen te worden. Dit in verband met het tijdig bestellen van de kaarten voor het evenement. Het zal sowieso uitverkocht raken, dus we moeten er zeker van zijn dat je meegaat, vandaar deze aanbetalings-regeling.
De resterende 45 EURO zal voor 15 Mei a.s. overgemaakt worden.
AANMELDEN:
Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar: [email protected]
Geef voor de volledigheid ook je achternaam en adresgegevens door in je aanmeldingsmail, dan kunnen we dat doorgeven aan de busreisorganisatie.
Mensen die zich aanmelden nadat de bus al volgeboekt is worden op de reservelijst gezet en maken alsnog kans om uiteindelijk mee te gaan, indien er mensen uitvallen.
Na je aanmelding ontvang je hiervan z.s.m. een bevestiging per email.
Op het moment dat je de betaling hebt voldaan ontvang je hiervan een schriftelijke bevestiging die we per post naar je huisadres zullen sturen.
Heb je nog vragen over deze busreis dan kun je die natuurlijk altijd stellen.
Groeten,
Sander & Sido Bouma
Bouma-Bros. Party Travels |
|
|
| magrec |
Ik wil zeker weten wel mee.
Hoe snel zullen jullie de bus vol hebben? |
|
|
| SnuggLe |
| Mailtje van BasD en mij is onderweg! :D |
|
|
| New Wave |
mailtje met reserveringen is onderweg!
KutSjinees en ik gaan ook maar met de bus..........
Graag wel een plekje bij alle ta'ers en flinke beenruimte, Ik heb nogal een fette ass :p |
|
|
| magrec |
| Ja ik heb ook mail verstuurd. |
|
|
| New Wave |
Mag je ook sigaartjes roken in de bus :p?
En als er trance gedraait wordft dan stap ik uit, tis maar dat jullei het efef weten!!:whip: :mad: :whip: :mad:
:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja ik heb ook mail verstuurd. |
Mooi!
| quote: | Originally posted by New Wave
mailtje met reserveringen is onderweg!
KutSjinees en ik gaan ook maar met de bus..........
Graag wel een plekje bij alle ta'ers en flinke beenruimte, Ik heb nogal een fette ass :p |
Mooi!
Ik wil ook wel veel beenruimte ja :)
Hoe zit het btw in Engeland met het drugsbeleid enzo? En dan vooral met wiet (softdrugs dus). Ben ik wel benieuwd naar. Anders neem ik een pot stackers mee ofzo.
Hopen dat het mooi weer is. Tasje mee met wat te eten/drinken (dat mag), camera, deken/opblaasstoel, en KNALLEN maar!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| New Wave |
| Ik zou als ik jouw was maar geen weed meenemen naar Engeland. |
|
|
| magrec |
| Was het niet zo dat ze vorig jaar met drugs honden stonden te controleren? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
mailtje met reserveringen is onderweg!
KutSjinees en ik gaan ook maar met de bus..........
Graag wel een plekje bij alle ta'ers en flinke beenruimte, Ik heb nogal een fette ass :p |
hey Sido & Sander:)
heb een mailtje achter deze aan gestuurd met mijn adres etc:) geloof dat New Wave dat niet heeft meegestuurd:) |
|
|
| New Wave |
ah FUK, ik ook zelf vergeet mij adres schrijf in mail. domdomdom
ik nu heb verstuur! :p |
|
|
|
|