|
Sensation Uitverkocht!!!
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| ja ja zoals we al hadden kunnen verwachten SENSATION is nu echt UITVERKOCHT!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| goh! ik ben benieuwd wie er nou eigenlijk ECHT gaat van TA! Ik moet i.i.g. werken! Me b/f heeft wel een kaartje gekocht..maar dat komt omdat hij eigenlijk altijd werkt 's weekends en hij had voor Sensation al vrij gekregen (toen wisten we die KUT line-up nog niet nl.)...en nou jah...nu kan ie toch gratis zuipen! :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| Ongelofelijk dat er zoveel mensen zijn die naar Sensation willen...ze zullen wel niet beter weten zullen we maar denken!...en die Duncan en Sander maar lachen! UITBUITERS zijn het!! |
|
|
| DŽeameŽ |
Nou, dan hebben ze nu een hele zal vol met mensen die kunnen zeggen dat ze bij Sensation zijn geweest. Maar dat is dan ook alles!
M'n 100ste B.T.W.!:D |
|
|
| Henkie_henk |
LoL als iemand zegt "ik ben naar sensation geweest" haha.. lol nou dan ben je de man hoor!
Mensen die ik ken, sommige zijn van die kwasie trance lovers.. die houde meer van de top40 trance..eiffel69 ofzoiets .. "jongen weet je wel wat voor een kut line-up er staat" .. "ja maar de hele entourage,de lampen etc" "entourage me ass ja"
Er kome dus echte dikke party peepz..
MmmM zoude er meer overdosisjes komen of minder? |
|
|
| blighty |
Hi all,
Tja, ik kreeg toen ik van Shockers terugkwam een foldertje van ID&Tin mijn handen geschoven waarin de line-up stond vermeldt. Ik dacht eerlijk dat dit het voor-programma was of zo,.wie is Roog in vredesnaam. Waar zijn de toppers als Oakie en waar is onze Tijs???????
Sander heeft gelijk, ID&T is een groepje centenkloppers bij elkaar:(
Greetings,
Blighty |
|
|
| Blik |
ik wacht op een replytje, van Obi, en dan zal er wel weer een nutteloze discussie hierover komen, het blijft een kut line-up, volgens mijn mening en ik ben zeer blij dat ik in Salou ben op dat moment:D
oh ja, er komen dus echt wel mensen die eigenlijk niet eens van Trance houden, paar meisjes die ik ken, houden helemaal niet van Trance, alleen de populaire trance zoals Barthezz etc.....
hun gaan gewoon naar Sensation terwijl ik zeker weet dat ze alleen maar gaan omdat het vorig jaar zo'n gruwelijk tof feest was, echte party-people dus |
|
|
| tango |
yeah, same here......
Laatst vroeg ook een chickie op m'n werk of ik naar sensation ging, ikke zeg "nee, want het is een bagger line-up". Zegt ze: "Maar dj jean komt ook en de southsidespinner's!" :o
Dit is toch echt het toppunt ofniet?
grtz,
TNG |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by tango
yeah, same here......
Laatst vroeg ook een chickie op m'n werk of ik naar sensation ging, ikke zeg "nee, want het is een bagger line-up". Zegt ze: "Maar dj jean komt ook en de southsidespinner's!" :o
Dit is toch echt het toppunt ofniet?
grtz,
TNG |
Hahahahaha southside spinners...OMG!!!Dat had er nog effe bij moeten komen zeg.tering.
Volgens mij ga je daar echt 20.000 brugklassers rond zien jumpen die vorig jaar op tv hadden gezien hoe VET het toen was.Sjonge Sjonge.Ik ben (net als Blik) ook heel blij dat ik dan lekker in het buitenland (Kreta) zit.Hoop wel dat er lekker gebeukt wordt daar.Maar ja ook al wordt er niet gebeukt.altijd beter dan tig kleuters onder je schoen vandaan te krabben......Nogmaals SENSATION SUX!!!!
GREETZ!! |
|
|
| pipi |
Hoe is het mogelijk dat dit in zo'n korte tijd uitverkocht is????????
Zegt genoeg lijkt me zo......... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by pipi
Hoe is het mogelijk dat dit in zo'n korte tijd uitverkocht is????????
Zegt genoeg lijkt me zo......... |
hey, iemand uit den Bosch, de slechtste uitgaansstad van Nederland:( |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by Blik
hey, iemand uit den Bosch, de slechtste uitgaansstad van Nederland:( |
Inderdaad, daar heb je gelijk in!!!! |
|
|
|
|