return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Armin Only @ Asta
View this Thread in Original format
MaGiK54
Op vrijdag 20 juni 2003 zal onze held Armin zijn nieuwe album inwijden door een solo van 6 uur neer te zetten in de nieuwe club Asta in Den Haag.

Neem aan dat iedere springnicht hier heen wilt en ik verwacht natuurlijk ook niet anders ;)
arjoderoon
daar wil ik best heen indd.. .ff kijken of ik een maat van me mee kan krijgen :)
Optimus
ik wil er ook naartoe maar zou eigenlijk naar HouseNation feest gaaan om Maikel te supporten:)

Ff kieken, want Asta is wel erg verleidelijk... dichtbij en Armin....
SnuggLe
Ben er maybe ook wel bij als ik niets beters te doen heb.....
Lijkt me wel gezellig. Lekker dichtbij ook!
Optimus
dag erna is ook nog Riverdance waar onze lieftallige Iris gaat draaien:crazy: :eyespop: Maar daar ben ik iig zéker bij:D Alleen nog ff kaartje kopen:)
Dj Lex
Armin
Solo
Asta

Klinkt goed :D :D :D
Chicane
quote:
Originally posted by Dj Lex
Armin
Solo
Asta

Klinkt goed :D :D :D



Lees de kleine letters ook goed voortaan: supported by DJ Jean :D
TranceFool
Vet! moet armin solo nog steeds eens een keer meemaken, dit lijkt me wel een gunstige datum :D
M_Peror
Whoei! Wilde eigenlijk naar Armin in de Matrixx op de 21e maar weet niet zeker of ik dat ga halen... dan is dit misschien nog wel een beter idee! :D Thnx voor de info...
Teknikol
ah hier wil ik heen...ik denk alleen dat niemand van mn vrienden meewil gvd..:(

franzelare
ik zou wel willen maar ik heb een trouwerij die dag, maar ik zie jullie de dag erna wel op riverdance :)
John
sweet, thnx voor de info...eve kijke hoe ik met et geld zit (werkloos zijn is best rot na een tijdje), maar denk dat ik wel ga:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement