|
Armin Only @ Asta (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Zal zekers aanwezig zijn. |
|
|
| tijs08 |
ik ga na lange tijd onze grote vriend Armin ook weer eens live mee maken, en dan gelijk 7 uur lang :crazy:
kheb er zin in!!
maar eerst...... S. :mad: |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by tijs08
maar eerst...... S. :mad: |
schijten? |
|
|
| Partyhardy! |
Yes, ik zal er ook zijn en heb er ongeloofelijk veel zin in! :) gaat top worden! :crazy: :)
maar ook ik eerst S. :mad: :( |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Robert
schijten? |
JA! op de Studie ja :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
JA! op de Studie ja :p |
juist! en hard en veel ook! :p |
|
|
| Dj Lex |
| Ik doe mee jongens! Wordt er doodziek van, lekker chillen ff vrijdag :crazy: :tongue2 :toocool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
sucky sucky?:D |
he boy!
kom jij nou ook? long time no see baby
routebeschrijving hier! |
|
|
| Partyhardy! |
| Optimus Trance MOET komen! :) :cool: |
|
|
| ahp2002 |
morgen eerst een verstandkies eruit om 14.00 :mad: :mad:
maar ja hopelijk ben ik genoeg hersteld om te feesten en zie ik er niet zo uit: :toothless |
|
|
|
|