|
Armin Only @ Asta (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Haagse TA'ers zoals Opti en Snuggle enz mogen dit natuurlijk niet missen, dus jullie komen dus gewoon ook gezellig ff langs. Opti krijgt dan wel een biertje van me, want ik wacht nog steeds op jouw bierje ;) |
|
|
| Dj Lex |
| Hier ben ik hoogst waarschijnlijk bij :) heb wel weer zin in een feestje na weken geblokt te hebben :) |
|
|
| Robert |
| waar kan je het best parkeren daaro? |
|
|
| SnuggLe |
Hmm...ik weet het niet hoor. Ik ben wel in Den Haag, Anke ook, maar we waren van plan om dan naar huis toe te gaan, naar Apeldoorn.
Dus denk niet dat ik kom. Armin vind ik sowieso niet echt veel bijzonders, plus ik heb geen geld.
Ik ga lekker dicht tegen Anke aankruipen, dat ga ik doen :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Robert
waar kan je het best parkeren daaro? |
ZIjn verschillende parkeergarages in centrum. Wat je het beste kan doen is parkeerplaats bij Korte Poten, ligt achter de Tweede Kamer, vanaf daar is het 3 minuten lopen anar de Asta |
|
|
| M_Peror |
Thnx voor de info (en Robert voor het stellen van de vraag :D)
FF voor alle duidelijkheid, als ik nou vrijdag zou gaan, welke TA's zou ik er dan tegen het lijf kunnen lopen? |
|
|
| Robert |
| je hebt toch ook die ondergrondse onder dat pleintje.. ben ff de naam kwijt.. ook daar bij de 2e kamer achter.. of bedoel je die? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Robert
je hebt toch ook die ondergrondse onder dat pleintje.. ben ff de naam kwijt.. ook daar bij de 2e kamer achter.. of bedoel je die? |
Uhm, dat is een en dezelfde hoor:D Achter de Tweede Kamer, onder het Plein:) |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by Optimus
Uhm, dat is een en dezelfde hoor:D Achter de Tweede Kamer, onder het Plein:) |
ik hoopte al dat het die zou zijn, die weet ik nog te vinden en is inderdaad niet ver. |
|
|
| eieregooie |
| Misschien dat ik ook nog wel kom langswippen... :) |
|
|
|
|