return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Armin Only @ Asta (pg. 9)
View this Thread in Original format
ahp2002
Ik neem altijd de trein als ik den haag ga stappen!! is veel relaxter :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by tijs08

Hagenzen die het weten laat je horen! Magik54 jij dus niet! ;)



MOFO STFU :D

Ik heb zelf nooit op het forum iets over parkeergelegenheid gepost en toen je het in de Asta vroeg wist ik het ook niet. Ga zelf eigenlijk nooit in het centrum stappen, aangezien er nooit wat te beleven viel, totdat de Asta openging (me so happy). Die vriend die bij me was, zit bij de politie en zit toevallig op het bureau in het centrum. Hij heeft een 24-uur inrijkaart voor een parkeergarage, dus sinds hij die kaart heeft is hij mijn beste vriend :D

Ps als ik zelf moet rijden, dan pleur ik mijn auto meestal langs de kant, tis tot 10 uur betaald parkeren en dan gooi ik hem vaak in de beurt van het Noordeinde, dan moet je wel een klein stukje lopen, maar daar is meestal wel plek.
tijs08
quote:
Originally posted by MaGiK54
MOFO STFU :D

Ik heb zelf nooit op het forum iets over parkeergelegenheid gepost en toen je het in de Asta vroeg wist ik het ook niet.


haha hou je mond dan.. ik zeg niet voor niks

quote:

Hagenzen die het weten laat je horen! Magik54 jij dus niet! ;)


quote:
Originally posted by MaGiK54
Ps als ik zelf moet rijden, dan pleur ik mijn auto meestal langs de kant, tis tot 10 uur betaald parkeren en dan gooi ik hem vaak in de beurt van het Noordeinde, dan moet je wel een klein stukje lopen, maar daar is meestal wel plek.


en nu weet je het dus WEL!! :( :o :D
Thanxx.. volgende keer dus gewoon klein stukkie lopen en auto niet in garage.. wel zo makkelijk 'uit' rijden :thepirate

Oja, Asta zeker voor herhaling vatbaar, als er natuurlijk wat leuks te doen is!
MaGiK54
quote:
Originally posted by tijs08

en nu weet je het dus WEL!! :( :o :D



Nadat jij poste dat ze 's nachts dicht waren, wist ik het eindelijk ook. Dus voor mij ook plezierig om te weten dat ik daar niet terecht kan met me auto 's nachts. Altijd fijn die mensen die dingen voor je uitproberen, scheelt mij later weer een hoop ellende :toothless
Engeltje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waar zijn de vleugeltjes dan? :D
En op die tweede foto kijk je echt zo van: Damn, haal die gast bij me weg :)


hey doe je goed hihi!!! (maakt niet uit hoor)
Ik was niet zo fotogeniek die avond (geloof ik)!!!haha...
En die vleugeltjes tsja... Was daar niet zoveel ruimte voor op impulzzz weer!!!
Donna
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nadat jij poste dat ze 's nachts dicht waren, wist ik het eindelijk ook. Dus voor mij ook plezierig om te weten dat ik daar niet terecht kan met me auto 's nachts. Altijd fijn die mensen die dingen voor je uitproberen, scheelt mij later weer een hoop ellende :toothless


whahaha jijjjj bandietje!;p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Engeltje
hey doe je goed hihi!!! (maakt niet uit hoor)
Ik was niet zo fotogeniek die avond (geloof ik)!!!haha...
En die vleugeltjes tsja... Was daar niet zoveel ruimte voor op impulzzz weer!!!


Sorry?? :( ;)

:cool: :cool:

Zal mijn excuses wel aanbieden aan je vriend als jullie ooit weer zie op een feest!
Donna
mgerrits
Vond dit dus echt een top feest

Super sfeer doordat er bijna aleen maar liefhebbers waren
Armin die heerlijk aan het draaien was

Door de foto's realiseerde ik me dat ik blijkbaar nogal wat TA's gezien zonder dat ik het wist.

Voor de mensen die willen weten wie ik dan ben hier onder een foto ven mij ( Tevens de lelijkste foto die op de site stond )

http://www.photozone.nl/full.php?33873

Groeten

JENSER
tijs08
quote:
Originally posted by mgerrits
Vond dit dus echt een top feest

Super sfeer doordat er bijna aleen maar liefhebbers waren
Armin die heerlijk aan het draaien was

http://www.photozone.nl/full.php?33873



ook een echte LIEFHEBBER zo te zien! :tongue2

(en fotoos kunnen veeel verknaakter zijn dan dit hoor :( )

Donna
Is idd totaal geen verknaakte foto,shows gewoon dat je in TranceHeaven bent;)

verknaaktheid ver te zoeken:D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by mgerrits
Voor de mensen die willen weten wie ik dan ben hier onder een foto ven mij ( Tevens de lelijkste foto die op de site stond )
http://www.photozone.nl/full.php?33873
Groeten
JENSER


Waaaaat?! ik heb jou gezien man! :) lache zeg! :cool: had maar gezegd! :p

en inderdaad TOP foto, lekker spacen! ;) :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement