|
Armin Only @ Asta (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Robert |
cool feestje, voor het eerst 5th dimension live gehoord :D
ga nu ook maar pitten |
|
|
| TranceFool |
Vette foto's he!!
Helaas kon ik er niet bij zijn, moest vanochtend werken half 6 uit mn bed.....jammer :( |
|
|
| kreischer2000 |
| vette foto's! maare vanwaar dat ID&T logo'tje? hebben die t toevallig niet uitgezonden ofzo:p ID&T heeft namelijk niks te maken met het album geloof ik. |
|
|
| MaGiK54 |
Ken niet meer slapen :whip: dus maar een reportje schrijven van een hele leuke maar rare avond.
Avond begon in de Kings Arms (pub op Scheveningen), daar ff wat gegeten en gedronken. Om elf uur vertrokken we uit Scheveningen en we kwamen bij de Asta aan. Was verbaasd dat er totaal geen rij voor de deur stond, gelukkig maar. Toen we binnen waren, was het ook niet echt super druk. Publiek druppelde gespreid binnen en uiteindelijk was de Asta goed gevuld, maar niet te druk. Temperatuur op de dansvloer was redelijk niet te warm, beter als bij de opening.
Even op de 1e etage gaan zitten om een drankje te scoren bij een vriendin achter de bar en even babbeltje met de schat gemaakt.
Uurtje of twaalf besloten we maar om te kijken of Armin er een beetje zin in had. Gelijk maar de dansvloer opgedoken of ik nog wat TA'ers tegen kon komen. Three 'o Three kwam al naar mij toe om ons naar de rest te begeleiden oa Partyhardy en Tijs08 en nog een paar waarvan ik de naam helaas niet heb meekregen. We vroegen ons eigenlijk af waar die bamibal nou zat. Tijdje met de TA'ers gestaan.
Op een gegeven moment ging de muziek uit, kwam Jeroen Post op met camera om het "eerste exemplaar" van het album uit te reiken, gelukkig pleurde hij weer snel op, zodat Armin door kon gaan met al dat lekkers wattie aan het draaien was. Wooow wat draaide hij weer goed. Na cd-uitreiking, ronde door de zaal afgemaakt, mijn Tiesto-vrienden van gisteren kwam ik tegen en daar hebben we nog een tijd staan springen.
Later op de avond kwamen we Tijs08, Three 'o Three en nog een TA'er (sorry naam kwijt) in de chill-out tegen die net open ging. Beetje te lullen met de barkeeper, kwamen we er achter dat het een oud schoolgenoot was, die tevens bij hetzelfde bedrijf als mij werkt, wereld is toch maar weer klein. De Ta'ers maar een korte rondleiding gegeven door de Asta en ze waren er goed over te spreken, volgens mij. Onderweg naar Armin ff het Album gescoord voor 15 pleuro. Nog een uur staan springen op de heeeeerlijke muziek van Armin. Om vervolgens boven de halve wereld tegen te komen die ik in tijden niet had gezien. Dus nog een hele tijd op de 1e etage gezeten om met iedereen bij te praten. Hierdoor heb ik eigenlijk te weinig van Armin gehoord, tussen het ontmoeten van vrienden, kennissen en vage bekenden nog wel redelijk wat meegekregen van Armin, maar helemaal top.
Half vijf hadden we het wel gezien, ff de TA'ers gedag gezegd en zeer voldaan hebben wij de Asta verlaten. Vandaag helemaal niks doen, hooguit een uurtje ergens wat drinken (fris), maar de afgelopen twee dagen waren helemaal super. Tiesto en Armin bedankt :D |
|
|
| Three 'O Three |
Top!
Ik kan me geheel bij de vorige reports aansluiten, echt een zeer relaxte avond. We hadden weer de goede ouwe party-crew bij elkaar: Dj Lex, Parthardy!, Tijs08 en ik. Bij binnenkomst totaal geen rij en binnen lekker druk, maar niet te vol.
Armin draaide heerlijk! Hij begon af en toe wat harder te beuken dan we gewend zijn en dat werd zeker gewaardeerd door het publiek. Binnen al vrij snel Magik54 tegengekomen. Bedankt voor de rondleiding!! ;) Later nog M_Peror, Engeltje en John gezien. Stuk voor stuk allemaal relaxte mensen! :cool:
Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen! :D |
oja oja oja oja oja oja Wie dan? :p
Maar zoals de andere al hebben vermeld was het een top avond! Hele relaxte sfeer ook en er waren eigenlijk alleen echte liefhebbers die opgingen in de muziek!
From the Heart live gehoord en wat een waaaanzinnig nummer zeg!
Hij draaide dus ook nog een nieuwe tune die ik niet kende en die was ook heeel gaaf, vette melodie! :eyespop:
Natuurlijk als Armin Addict ff handtekening gevraagd.. Op de voorkant van zijn nieuwe CD, was hij erg blij mee! en aan het einde nog ff met hem op de foto! Hij was nog druk bezig met zijn remix van Motorcycle, hij wil hem perfect hebben en dat is aardig moeilijk, vandaar dat het al zo lang duurt...
Ook nog ff 10 minuutjes staan kletsen met Misja Helsloot, super aardig gast trouwens!
Volgende Armin Only zal ik zeker ook weer bij zijn!
Oja, de Asta is verder ook een toffe tent, lekkere grootte en super geluid!
Enige domper op de avond was dat de parkeergarage dicht was en we 35 Euro moesten betalen om bij onze auto te kunnnen.... of we moesten tot 930 wachten Pl%^~@$ering##%@yvus :whip: :whip: |
|
|
| John |
ooee was een erg gezellig avondje:)
voor et eerst sinds tijden weer eens ta's ontmoet heheh:D,
erg leuk om partharty, lex, tijs08, 303 eens in et echt gezien te hebben;) later nog ff met partyhardy staan springe toen die iedereen kwijt was whehhe
ja was een geslaagd avondje.. vind de asta ook best een relaxte tent trouwens.. alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by John
alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig. |
Wat versta jij onder een raar beleid ?? |
|
|
| John |
| der werd een voor mij normaal uitziend persoon die gewoon normaal gekleed was geweigerd omdat ie een verkeerde houding zou hebben. vond ik nergens op slaan.. maar misschien komt et omdat ie net zon kapsel had als ik:D 1 bos haar is was wel genoeg heheh:) |
|
|
| Enrico |
Ook ik heb een fantastisch avond gehad en de asta is zeker relaxed.
Maar hoe heette dat liedje dat voor Boomerang werd gedraaid?
Zat een piano in die een soort latin stijl melodietje speelde en daarna was het een vette beuk plaat.
Ah dat is dus de Sensation black theme, leuk :)
Ik zag Partyhardy nog helemaal uit z`n dak gaan :) (herkende je van de foto) |
|
|
| Engeltje |
zooo, was een very vettt feestje!!! relaxte muziek, lekker sfeertje> mega avond gewoon. Echt betersssss!!!
Enne Partyhardy ben errug benieuwd naar je foto's, jammer dat we niet langer konden blijven...
Dat relaxte feestje was vanochtend om 7 uur helaas niet meer zo relaxed... grrr wilde ook uitslapen...
Maarja die 11 uurtjes werk ook weer doorgekomen vandaag... zucht... Hoop jullie allemaal op impulzzzzz te zien, zou wel errug vet zijn...
Misschien tot dan
kusj |
|
|
|
|