|
Armin Only @ Asta (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
woeii!!!! Armin!!!!! ;) :D :cool:
Het was echt weer waanzinnig! :crazy: echt top! De Asta vind ik ook echt een gezellige kleine club, super! :cool:
Verder heel gaaf om John ontmoet te hebben, ik herkende hem van de australië-foto's :) echt top kerel, gezellig mee staan feesten! Verder tof om Magik54 ontmoet te hebben! :)
en natuurlijk M_peror en Engeltje! :tongue3 erg gezellig weer! ik heb nog 15 foto's op de camera staan dus de foto's laten helaas nog even op zich wachten :(
Al met al echt een super avond gehad en ik sluit me compleet aan bij de andere reports :)
En Lex, Tijs08, en 3o3... Bedankt!! :cool: het was weer super!
en Enrico, nu je weet hoe ik eruit zie volgende keer me aanspreken! :)
hier nog even een lijstje met nummers die ik me kan herinneren :) =>
Midway - Inca
Plastic Boy - Live Another Life
James Holden - Nothing (eerste oogcontact met Armin! :p wat een plaat blijft dat toch!)
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix) :crazy:
Armin & Ferry - From the heart
Rank 1 - Breathing
Andy Ling - Fixation
Pulser - My Religion
Solid Globe - North Pole
M.I.K.E. - Turn The Lights Off
Neo & Farina - Barchetta (DJ Precision's Somatic Sense Remix)
Coast 2 Coast- Searching
Ferry Corsten - Indigo
M.I.K.E. - Ofra Haza
Push - Strange World (2000 Remake)
GTR - Mistral
POS - Remember (Summer Sun) :tongue3
Armin Van Buuren - Sunburn
Oceanlab - Sky Falls Down (Armin Van Buuren Remix)
Silvio Ecomo - No Dip
S.O. Project - Direct Dizco
Airwave vs Rising Star - Sunspot (DCML mix)
Igor S - Boomerang (Igor S Remix)
Ricky Fobis - No Regular
Coldplay - Clocks
The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix) Dit nummer vond ik nooit zo speciaal maar gisteren... tering wat een mega plaat zeg! die moet je gewoon in een club horen, super!! :tongue3
Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix) Looooos! ;) :cool:
Afterburn - Summer Sun
Nalin & Kane - Beachball
Mesh - Purple Haze
toegift nummer1;
Armin van Buuren - Precious :cool:
toegift nummer2;
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix) :eyespop: voor de tweede keer die avond! en wat een afsluiter! :tongue3
Echt allemaal mega tunes! :cool:  |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik kan dus concluderen dat ik jullie vaker in de Asta tegen kan komen :D |
|
|
| Donna |
Awwww ik zie een boel HEEL lekkere plaatjes,erggg jammer dat ik r niet bij kon zijn dit keer manne,maar ach,een paar keer kerels onder elkaar is ook niet weg ofcuz  
Erg gaar natuurlijk dat jullie weer niet naar Scotje Bond komen magoed ik zal me bedwingen dit niet persoonlijk te nemen
Volgende week allemaal impulz zeker? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Donna
Erg gaar natuurlijk dat jullie weer niet naar Scotje Bond komen magoed ik zal me bedwingen dit niet persoonlijk te nemen
|
je bedoelt 5 juli? :) volgens mij ligt dat wel in de planning! :) |
|
|
| SnuggLe |
Ow, en Optimus was er niet omdat ERNEU hem had gebeld denk ik ;)
Iemand nog een rondstuiterende rare Hongaar gezien? :D |
|
|
| Optimus |
| ja, hij had gebeld, maar toen was ik aan t werk:D Hij gaat wel naar wakenings in ieder geval smsde hij:) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Donna
Erg gaar natuurlijk dat jullie weer niet naar Scotje Bond komen magoed ik zal me bedwingen dit niet persoonlijk te nemen
|
Rare meid... Hoe kom je hier nou weer bij? :p
| quote: | Originally posted by Donna
Volgende week allemaal impulz zeker? |
Nee, helaasssss... |
|
|
| Donna |
| Dan heeft ome Lex gejokkebrokt tegen mij!!! |
|
|
| Pandoneus |
| Has anyone taken some photos during the releaseparty? I've already checked the 'united recordings'-pics! :rolleyes: |
|
|
|
|