|
Armin Only @ Asta (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Optimus Trance MOET komen! :) :cool: |
Ja BAMIBAL kom je nou nog ???? |
|
|
| Teal'k |
| shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in :( al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Teal'k
shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in :( al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas :( |
Het begint om 22:00 pas en het eindigd pas om 5:00, neem aan dat je dan geen presentatie meer hebt en ook niet meer bij je paps en mams zit :D
Maar helaas, dat je niet kan komen. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Optimus Trance MOET komen! :) :cool: |
any news on this one??? :toothless
ff first things first jongens..
gaan er nu WEL of NIET veel ta's ?? |
|
|
| SnuggLe |
Veel plezier vanavond jongens. Was graag gegaan om weer even met wat TA's te ouwehoeren (en die bamibal een schop te verkopen), maar heb weer wat verplichtingen :) Vriendin en familie wil me ook weer een keer zien.
Volgende keer als er wat leuks is in de Asta en er veel TA'ers komen kan iedereen wel bij mij langskomen om van te voren of erna te chillen. Plek zat :) Den Haag rox. |
|
|
| Partyhardy! |
| Zo heb er zin in! :) Gisteren al de cd gekocht, héérlijk! :cool: :crazy: en dus vanavond looooooos! :) en ben erg benieuwd naar de Asta. |
|
|
| ahp2002 |
ik ben weg naar den haag
ff inzuipen met barthezz en anderen :)
en daarna naar de Asta! vele plezier allen!! |
|
|
| Engeltje |
| hey maartei, nog steeds zin om te gaan? Denk dat ik je wel ga vergezellen hihi, gaan dan maar>??? |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by tijs08
gaan er nu WEL of NIET veel ta's ?? |
doorstrepen wat niet/wel van toepassing is?? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Engeltje
hey maartei, nog steeds zin om te gaan? Denk dat ik je wel ga vergezellen hihi, gaan dan maar>??? |
Let's go!
Engeltje en ik zijn van de partij vanavond! :D :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
Ja ja, het was er weer één, je weet wel zo'n avond dat alles goed was. Leuke tent, minder warm, leuke mensen en zeer goede muziek (zo begon ik gisterochtend ook met het verslag over Tiesto @ Panama) Dusssss....... de avond was wederom geslaagd, twee perfecte avonden gehad. Verslag komt morgen wel, want ik ga slapen, ben redelijk ed up na twee nachten Tiesto en Armin, ja ik word ook een daggie ouder :D
PS: Optie, bamibal waar zat je dan GVD :whip: :whip: ;) |
|
|
| M_Peror |
Zo... ben ook weer veilig thuis. Wel balen dat we zo vroeg al weer weg moesten maar 't is toch nog ff rijden van daar uit, en Engeltje moeten morgen, euh straks, euh zodadelijk al weer gaan werken.
Maar wat was 't vet zeg! Hadden we ff nodig, beetje balend na half den haag doorgecrosst te hebben terwijl een lid van 't gezelschap toch al een tijdje erg nodig naar de wc moest! Maar Armin was erg lekker aan het draaien, binnen vijf minuten waren we alles al weer vergeten. Te veel om op te noemen aan goeie nummers gehoord, er straalde super veel energie van de man zelf en z'n muziek. Ook erg cool om weer een paar TA's te zien, Partyhardy natuurlijk maar ook Three'o'three (we gaan elkaar zeker vaker tegenkomen!) en de rest... Kan niet wachten op de foto's Onno!
Trusten!
PS Vind eigenlijk dat jullie ook maar naar Impulz moeten komen... :D ;) |
|
|
|
|