return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Armin Only @ Asta (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
Klinkt interessant :D
Partyhardy!
Klinkt inderdaad erg interessant! Hier wil ik wel naar toe! :)
mgerrits
Wil hier graag heen maar om na 2 uur rijden voor een dichte deur te staan vindt ik niet fijn. Hier dus een aantal vraagies:

Zijn hier kaarten voor te krijgen ??
Moet ik deze halen of is het toch niet vol ??
Waar kan ik eventueel kaarten halen ??

Groeten JENSER
MaGiK54
quote:
Originally posted by mgerrits
Wil hier graag heen maar om na 2 uur rijden voor een dichte deur te staan vindt ik niet fijn. Hier dus een aantal vraagies:

Zijn hier kaarten voor te krijgen ??
Moet ik deze halen of is het toch niet vol ??
Waar kan ik eventueel kaarten halen ??

Groeten JENSER


Geen voorverkoop komt er voor dit feessie.
Als je half elf in Den Haag bent voor de Asta, dan ben je zeker binnen. Mocht er al een rij'tje staan, dan raad ik je aan om aan te sluiten. Mocht er niks staan, ga ergens wat drinken en kom dan iets later terug, maar raad je wel aan voor twaalf uur binnen te zijn.
mgerrits
Ok bedankt
Ik zal er zijn

JENSER
Robert
woohoo guestlist! denk wel dat ik ga
ahp2002
quote:
Originally posted by Robert
woohoo guestlist! denk wel dat ik ga


idem
Teknikol
quote:
Originally posted by MaGiK54
Geen voorverkoop komt er voor dit feessie.
Als je half elf in Den Haag bent voor de Asta, dan ben je zeker binnen. Mocht er al een rij'tje staan, dan raad ik je aan om aan te sluiten. Mocht er niks staan, ga ergens wat drinken en kom dan iets later terug, maar raad je wel aan voor twaalf uur binnen te zijn.


zucht laat dan maar...ga wel een ander keer arminne, das echt weer iets voor mij dat het dan zo pilledruk is dat wanneer ik aan de beurt ben voor een kaartje dat alles op is..
MaGiK54
quote:
Originally posted by Teknikol
zucht laat dan maar...ga wel een ander keer arminne, das echt weer iets voor mij dat het dan zo pilledruk is dat wanneer ik aan de beurt ben voor een kaartje dat alles op is..


Durf verders ook niet veel zinnigs te zeggen over de drukte bij Armin in de Asta. De Asta is nog te kort open om daar een zinnig woord over te zeggen. Bij Picotto scheen het niet gigantisch druk te zijn (Snuggle of Opti was het druk qua rij enz ??) Bij de opening was het daarentegen één groot gekkehuis qua rij en drukte. Dus het enige wat ik kan zeggen, als je gaat ga dan niet laat erheen.
Optimus
toen wij er kwamen was ie net open, iets na 23 uur was dat:) Was gewoon "lekker" druk, niet stampvol, maar nog wel redelijk wat ruimte op de dansvloer:)

MaGiK54
Aanstaande vrijdag lanceert Armin van Buuren zijn nieuwe CD ‘76’. Armin zal de gehele avond zelf achter de draaitafels staan. Op vrijdag openen de deuren van ASTA om 22.00 uur en deze zullen pas om 05.00 uur dicht gaan. Kaarten voor het evenement zijn alleen aan de deur van ASTA te koop ten tijde van het evenement.

Op 16 juni 2003 schrijft Armin van Buuren geschiedenis met de release van zijn album ‘76’. Het is het langverwachte debuut van de nummer 5 DJ van de wereld, die in 2002 in zijn drukke agenda ook nog eens de tijd heeft gevonden om af te studeren tot Meester in de Rechten. Mr. Armin van Buuren heeft met ‘76’ een trance/pop-album van uitzonderlijke klasse afgeleverd, waarop natuurlijk de hitsingles ‘Yet Another Day’ (feat. Ray Wilson) en ‘Sunburn’ niet ontbreken en waarop hij samenwerkt met Ray Wilson (Genesis, Stiltskin), Ferry Corsten, Justine Suissa, Victoria Horn (Dirty Vegas) en Jaqueline Govaert (Krezip).

Op dit nu al legendarische debuutalbum staan naast de singles Yet Another Day (feat. Ray Wilson) en Sunburn ook zijn doorbraakhits ‘Blue Fear’ in een gloed nieuwe 2003 remix en ‘Communication’.

Armin van Buuren is de huidige nummer 5 DJ van de wereld en voegt met zijn debuutalbum 76 een spannend nieuw hoofdstuk aan zijn toch al imposante carrière toe. Het is de definitieve sprong naar het grote publiek.
(bron www.asta.nl)

Zeven uur Armin, mmmmmmm, de dag ervoor 4 uur Tiesto. Dit gaan twee hele mooie dagen worden :D
Ding Chavez
De marketing afdeling van het management heeft weer een mooi praatje afgeleverd zo te zien :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement