|
Armin Only @ Asta
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Op vrijdag 20 juni 2003 zal onze held Armin zijn nieuwe album inwijden door een solo van 6 uur neer te zetten in de nieuwe club Asta in Den Haag.
Neem aan dat iedere springnicht hier heen wilt en ik verwacht natuurlijk ook niet anders ;) |
|
|
| arjoderoon |
| daar wil ik best heen indd.. .ff kijken of ik een maat van me mee kan krijgen :) |
|
|
| Optimus |
ik wil er ook naartoe maar zou eigenlijk naar HouseNation feest gaaan om Maikel te supporten:)
Ff kieken, want Asta is wel erg verleidelijk... dichtbij en Armin.... |
|
|
| SnuggLe |
Ben er maybe ook wel bij als ik niets beters te doen heb.....
Lijkt me wel gezellig. Lekker dichtbij ook! |
|
|
| Optimus |
| dag erna is ook nog Riverdance waar onze lieftallige Iris gaat draaien:crazy: :eyespop: Maar daar ben ik iig zéker bij:D Alleen nog ff kaartje kopen:) |
|
|
| Dj Lex |
Armin
Solo
Asta
Klinkt goed :D :D :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Armin
Solo
Asta
Klinkt goed :D :D :D |
Lees de kleine letters ook goed voortaan: supported by DJ Jean :D |
|
|
| TranceFool |
| Vet! moet armin solo nog steeds eens een keer meemaken, dit lijkt me wel een gunstige datum :D |
|
|
| M_Peror |
| Whoei! Wilde eigenlijk naar Armin in de Matrixx op de 21e maar weet niet zeker of ik dat ga halen... dan is dit misschien nog wel een beter idee! :D Thnx voor de info... |
|
|
| Teknikol |
| ah hier wil ik heen...ik denk alleen dat niemand van mn vrienden meewil gvd..:( |
|
|
| franzelare |
| ik zou wel willen maar ik heb een trouwerij die dag, maar ik zie jullie de dag erna wel op riverdance :) |
|
|
| John |
| sweet, thnx voor de info...eve kijke hoe ik met et geld zit (werkloos zijn is best rot na een tijdje), maar denk dat ik wel ga:D |
|
|
|
|