|
בגרויות 2003 !!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
2 ?!
מה אתה מטורף !?
אני עשיתי את הבגרות שוב כי קיבלתי 67 שנה שעברה
עשיתי
1
4
13
14
13 ו 14
היו הכיייי קלים בעולם
איזה מזל שלמדנו את הפרק הזה
העיצוב תוכנה הדאיג אותי קצת
ב 1 יש לי טעות קטנה שעשיתי
p < list_end(l)
במקום
<>
וב
4
סתם זיינתי את השכל |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by DjChook
2 ?!
מה אתה מטורף !?
אני עשיתי את הבגרות שוב כי קיבלתי 67 שנה שעברה
עשיתי
1
4
13
14
13 ו 14
היו הכיייי קלים בעולם
איזה מזל שלמדנו את הפרק הזה
העיצוב תוכנה הדאיג אותי קצת
ב 1 יש לי טעות קטנה שעשיתי
p < list_end(l)
במקום
<>
וב
4
סתם זיינתי את השכל |
לא למדנו את החלק הזה...
13 ו 14 כלומר..
האסמבלר היה מאוד קל
שאלה אחת זה פשוט הרבה לכתוב..
שאלה שתיים זה רקורסיבי..
עליתי על הרעיון אחרי 5 דקות..
זה ניראה לך קשה, רקורסיה בד"כ מאוד קשה
בכל אופן חרשתי את הנושא הזה אז הייתי די מוכן לשאלה
מקווה שתקבל ציון גבוה
:D |
|
|
| DjChook |
גם אני מקווה שאתה
אמרו ששלוש היה בדיחה, אבל כמו שאמרתי
אני שונא רקורסיות |
|
|
| NaOren |
פיייייי
חברים שלי אמרו שהיה קל להעתיק
:-)
אז הלך לרובם טוב |
|
|
| fishfish |
אנחנו עשינו את התכנות מונחה עצמים בבחינה במחשבים והיה קשה כל כך
כמעט כל הכיתה שלנו בקרשים!
המורה שלנו נכנס ככה באמצע הבחינה עם פרצוף מודאג ומודיע לנו - "בחינה בחינה קיבלתם..."
עשיתי את 1 והוא היה די קל אבל אני בטוח שטעיתי איפשהו כי לא איחזרתי מהרשימה את המספרים ברשימה, אלא עשיתי ככה
p->number, כאשר p הוא פויינטר שקיבלתי ע"י מעבר מהעוגן לבא וקידום כל פעם, וnumber הוא Data member, של הרשימה - וזה נראה לי טעות.
עשיתי את 4 ודי זיינתי את השכל מקווה שיהיה טוב אבל אני לא אקבל שם ניקוד מלא.
שאלה 21 - קשה יחסית ולא ברור, שאלה 24 - גם היא קשה ולא ברורה בחלקים מסויימים שלה.
בקיצור נדפקנו, מקווה שיהיה טוב וזין על משדר החינוך! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
כי הבדיקה לעומק.. בגלל שבגרות קלה הם מקשים בבדיקה
ככה אמרו לנו |
זה יותר נוגע לחן...
אתה יודע מה המורה שלי לפיזיקה אמר לי היום?
שהנושא הכי קשה בחשמל זה חוק קולון...
למה התאוריה כל כך קלה...
שהם מעמיסים עליך בשאלות מזדיינות!!!
והוא נתן לנו דוגמה בעל פה לשאלה שבחיים לא היינו פותרים...
בקיצר... עוד שבוע פיזיקה... הבגרות הכי כבדה שיש!!
נקווה לטוב |
|
|
| nesher |
 |
|
|
| Sniper |
חיחיחיחיחיחיחיחיחי כולכם עדיין עם מחבנים
ורק לי יש ב19 בגרות א-ח-ר-ו-נ-ה
חיחיחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אנשים אני חייב עזרה!!!
מישהו פה יודע איך אני נרשם למועד ב במתמטיקה?
הלכתי להירשם בבית הספר היום ואמרו לי שפיספסתי ביום אחד את התאריך.... איזה עצבים......
קיצר, אמרו לי שאפשר להירשם באינטרנט
ובגלל שבית הספר שלי ממש מסודר ויעיל, אז אין להם מושג באיזה אתר, איך מבררים, לאן אפשר לפנות.......
שום מידע
אז אולי מישהו פה יודע ובא לו לעשות מעשה צדקה ולעזור לי???? |
|
|
| DjChook |
פחחחחחח אורן תירגע
זה סתם ביהס מזיין ת'שכל
אפשר להרשם גם יומיים לפני המועד עצמו
(יעני ב 12 ביולי אפילו)
אז אל תדאג ואל תילחץ...
כשיפרסמו את הציונים בתחילת יולי יהיה כפתור
"הרשם למועד ב"
אל דאג, יהיה טוב
בקשר לרועי
המממ חוק קולון, במגן היה לנו שאלה על חוק קולון / פוטנציאל
לא הייתה ככ מסובכת דווקא
מגישים אותי גם בחשמל וגם בפרקי בחירה על 95
וואלה נקווה לטוב
מחר יש לי את המבחן בע"פ שמסיים את הבגרות ברובוטיקה
ואחרי זה אפשר להתחיל לחשוב על פיסיקה
אחחח מריחים את הסוף הא רועי ?
(בלי להתייחס לכימיה חחח) |
|
|
| MoSH_MaN |
שמעתי שהבגרויות במחשבים גם ה-3 וגם ה-2 היו הכי קלות בארץ
ב-5 שנים האחרונות
עכשיו מגישים אותי באזרחות על 80
שזה לא רע בכלל
המגן שלי בכימיה היה מאפן אחת אמרה לי תשובה נכונה הלכו לי 20 נקודות
בעעעעע
מזל שיש לי יופ ראשון עוד מגן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בקשר לרועי
המממ חוק קולון, במגן היה לנו שאלה על חוק קולון / פוטנציאל
לא הייתה ככ מסובכת דווקא
|
יופי שהייתה לכם שאלה קלה
אני רק אומר שבחוק קולון אפשר להביא את השאלות הכי קשות!!!
לא בדוק שמביאים... אבל יותר נוח להביא על נושא קל שאלות קשות מאשר על נושא קשה שאלות קשות... מאזנים
ואורן...
באתר של משרד החינוך
www.education.gov.il
יהיה אפשר להרשם
גם אני רציתי לשלם היום ואמרו לי על זה...
וחן דבר אחרון...
הבגרות ב 16 ביולי ולא ב 14 כמו שאמרת... |
|
|
|
|