| DjChook |
אני לא מבין איך אתם מעיזים לדבר על מכניקה
המורה שלי אמר שזו הייתה הבגרות הכי קלה איי פעם שזה ממש בדיחה
בקשר לחשמל.... הבא נעמוד דום למשך דקה לזכר חן הראל...
פאק אני נשבע לכם שאם אני מקבל 60 זה בחסד.
זה לא יאמן מה שהלך שם, מה זה השאלה עם גשר וינסטון, למדנו את זה שעור אחד בתחילת השנה. והשאלה הרביעית, מה זאת אומרת השדה מפסיק באמצע ?
מי יגע בה בכלל ?
בקיצר גם הזמן לחץ וגם היה ככ קשה שאין מצב לציון נורמלי.
פרקי בחירה הלך לי דיי קל, למרות שהיה טעות בשאלה 8 היה ברור שזה מה שיהיה
אבל יש לי שם טעות ככה של 12 נקודות
ובפיזיקה מודרנית, היה שאלה מעפנה של ניחושים
אז ניחשתי נכון ככה 30 מתוך ה 50
אז אם מסכמים את זה יש לי איזה 68
בקיצר,
אני מבואס תחת
ועוד יומיים בגרות בהסטוריה... פאק הם פשוט זונות
:( :( |
|
|