|
בגרויות 2003 !!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
| שהשם יעזור לנו! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
רציתי לשאול למישהו יש כתובת ישירה לאתר עם התאריכים והשעות של הבגרויות? |
יש לי הכל בדף
אם אתה רוצה לדעת על משהו שאל...
ותנך בגרות קלה לפי דעתי...
סיימתי תנך עם 96... :)
לי יש בגרות בספורט מחר ב 7 בבוקר...
אבל יהיה טוב
גם בזה יש 100 פחות או יותר... חוץ מהריצת 2000 |
|
|
| DjChook |
מחר מגן בהסטוריה
בהצלחה לכולנו |
|
|
| Shahar |
מחר בגרות בתנך
ב-ה-צ-ל-ח-ה כולם! |
|
|
| warpedd_ |
חחחח תנך איזה באסה
טוב בקטנה לפחות זה לא פיזיקה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Shahar |
| זה נראה לי יותר קשה מפיסיקה חחחחח..... אמאאאאאאאא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה נראה לי יותר קשה מפיסיקה חחחחח..... אמאאאאאאאא |
כן... זה הדבר שיותר קשה מפיזיקה...
אתה לא חי בסרט מה פתאום
פיזיקה זה המקצוע הכי קשה שיש וזה בדוק!!
תנך זה סתם בולשיט... הבנת הנקרא
כי ראסמי אם אתה יודע לקרוא את הפרק ולהבין מה שקראת יש לך ציון בנזונה |
|
|
| DjChook |
בראסמי תנך זה הבגרות האומנית שלדעתי הכי קלה
אחכ הסטוריה
אזרחות
וספרות
ובראלי אז ברור שפיסיקה הכי קשה מה אתה חיי בסרט ?
יו אני מת שיהיה השנה בגרות קלה בפיסיקה זה יעשה אותי מאושר מאד
היום היה מגן בהסטוריה
נשבע לכם כתבתי הכי קצת בכל השכבה
4 עמודים כולה
אנשים רשמו 12 וכאלה חחח |
|
|
| Shahar |
יווווווו
תנך היה ק-ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה בדיחה זה היה לעומת המגןןןןןןןן
יוווווווווווווווווווווו
ע-נ-ק...!!!!
אורן איך הלך? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בראסמי תנך זה הבגרות האומנית שלדעתי הכי קלה
אחכ הסטוריה
אזרחות
וספרות
|
תנך
ספרות
הסטוריה
אזרחות
אזרחות מבחינת חומר לא הכי קשה אבל אתה יוצא בהרגשה של 100 ומקבל 80... זה הזין... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אזרחות מבחינת חומר לא הכי קשה אבל אתה יוצא בהרגשה של 100 ומקבל 80... זה הזין... |
כי הבדיקה לעומק.. בגלל שבגרות קלה הם מקשים בבדיקה
ככה אמרו לנו |
|
|
| Dj-RapTor |
ללומדי המחשבים :
איךך היייתה הבגרות? ??? ??
עשיתי
1,2,6,7
היה קצת מלחיץ בהתחלה אבל הסתדרתי בסוף |
|
|
|
|