|
בגרויות 2003 !!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה טוב בזה???
זה הכי חרא שיכול להיות...
הכי טוב שהמגן מעלה לך את הציון ....
ויוואו הלך לי הכי טוב בעולם באזרחות
קיבלתי במגן 60 |
במתמטיקה היה לנו מגן קל וראית איזה זיון אכלנו בבגרות
ומה אתה מאושר מ 60 באזרחות יגנוב?
@$#@$@#)$ |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Shahar
במתמטיקה היה לנו מגן קל וראית איזה זיון אכלנו בבגרות
ומה אתה מאושר מ 60 באזרחות יגנוב?
@$#@$@#)$ |
נו ומה רע בזה?
הגישו אותי על 95
אומנם הלך לי חרא ויש מצב אפילו לא עברתי את הבגרות
אבל עדיין יש חוזר
:-)
ומה רע ב - 60 באזרחות???? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NaOren
נו ומה רע בזה?
הגישו אותי על 95
אומנם הלך לי חרא ויש מצב אפילו לא עברתי את הבגרות
אבל עדיין יש חוזר
:-)
ומה רע ב - 60 באזרחות???? |
מנסגר איתך אורן
גם אותי הגישו על 95 אבל מזה עזר לי אם לא הייתי מצליח בבגרות חח...
בהצלחה בחוזר בכל מקרה........
אממ מה מה רע.. אם הבגרות תהיה קשה ישך זין לעשות מועד חורף? |
|
|
| warpedd_ |
אין חורף באזרחות
יש רק במתמתיקה ואנגלית
ובקשר להגשה עם 60 זה די חבל כי אזרחות זה המקצוע שהכי קל להוציא בו ציון גבוה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אין חורף באזרחות
יש רק במתמתיקה ואנגלית
ובקשר להגשה עם 60 זה די חבל כי אזרחות זה המקצוע שהכי קל להוציא בו ציון גבוה |
קל להוציא במגן ובציון הגשה ציון טוב
בבגרות זה קשה למה הם נאצים!! |
|
|
| DjChook |
תומר מאיפה הבאת את השטות הזאתי
בגרות חורף יש בכל מקצועות החובה
מתמטיקה אנגלית ספרות הסטוריה אזרחות תנך חיבור ולשון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תומר מאיפה הבאת את השטות הזאתי
בגרות חורף יש בכל מקצועות החובה
מתמטיקה אנגלית ספרות הסטוריה אזרחות תנך חיבור ולשון |
אמת....
מקצועות כמו פיזיקה כימיה וביולוגיה אין לך בגרות חורף... |
|
|
| AnthemFreak |
משהו יכול להסביר לי איך כל הקטע של המועדי ב' עובדים??
מועד ב' זה כאילו בגרות חורף??
וזה פשוט בחירה שלי? אם לא הלך לי בבגרות אני פשוט יכול להרשם למועד ב' ולעשות? |
|
|
| DjChook |
אני לא מבין
אנשים איפה אתם חיים ?!
מועד ב' זה משהו שהתחיל לפני שנתיים בשביל להקל על הלומדים מתמטיקה ואנגלית, שהם כביכול המקצועות החשובים ביותר
אחרי מועדי הקיץ
(לפני החופש הגדול)
אתה יכול להרשם להזדמנות שניה יעני
עושה את הבגרות עם אותו ציון מגן
ולוקחים לך את הגבוה
אין קשר בכלל למועדי חורף, שהם בעיקרון נועדו למי שרוצה להשלים בגרויות לפני הצבא
ולכל מני אקסטרינים
וגם לאיטריניים שרוצים להשלים |
|
|
| MoSH_MaN |
זהו נגמר המגן בכימיה
הפעם הלך לי הרבה יותר טוב
כתבתי את האמריקיות במחברת
ויש לי רק טעות אחת שם
שאר השאלוןת הלכו די טוב
כמה שטויוח שעשיתי
שאלה ראשונה מקווה שיש לי איזה 12-15 נקודות מתוך 20
שאלה שנייה היה 4 סעיפים וסעיף אחד עם שתי שאלות
אז עשיתי הכל נכון חוץ משאלה אחת בתוך הסעיף שלא עשיתי ככה שנראה לי יהיה לי שם 16 נקודות
ואני מקווה בערך אותו דבר בשאלות האחרות
ללומדי הכימיה איזה טמבל אני
אמרתי שהלחץ עולה אבל רשמתי שזה תגובה הפוכה ולא ישירה....
אז יורידו הרבה נראה לכם?
השאלה הייתה על הלחץ |
|
|
| DjChook |
חברים עוד שבוע זה נגמר
(בלי כימיה ומועדי ב למי שעושה)
מוש, אני פשוט לא יודע כימיה אז אני לא אנסה אפילו לעזור לך
ונ.ב. בהצלחה להסטוריונים היום |
|
|
| NyKoN |
ווווואי
היום בגרות ראשונה
:P
איזה סטייל
אני אדווח אחרי המבחן עצמו |
|
|
|
|