|
בגרויות 2003 !!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה זה לנו?!
מה אתה סתום?!
זה בגרות... כל הארץ באותה שעה |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
איתמר תגיד עישנת משהו???
מה ניסגר איתך?
אתה רחפת חבל על הזמן |
|
|
| DjChook |
אתם רואים
יש כזה בלאגן עם השעות משהו פחד
טוב לי לו אכפת
הבגרות שלי מתחילה ב...
17:45
יש זמן :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני ממש ממש שמח עכשיו
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
קיבלתי 100 במתכונת בהיסטוריה!!!
עכשיו יש מצב למגן טוב
אז אני מסודר לבנתיים
:rolleyes: |
|
|
| Q-PiXeL |
כוס אמק איזה בגרות דפקו ב3 מתוך 5!!!!!!!!!
יש לי נכשל בטוח...
כל החברים שלי גם כתבו גרוע.....
בני זונות בגרות אחרונה שמביאים לפני התוכנית החדשה והיו צריכים לדפוק אחת קשה... |
|
|
| itamarsan |
כן שמעתי שהיה קשההה
טוב מקסימום יש מועד בית אחי לצערי:((((( |
|
|
| DjChook |
איזה מזל שעשיתי רק את ה 2 מתוך ה 5
אמרו שה 3 לא יאמן איזה קושי, וגם המורים אמרו
ה 2 היו יחסית בסדר
יש לי פשוט טעות אחת מפגרת של חוסר ריכוז
ששכחתי לגמרי מהדבר שנקרא
LIM
ובשאלה של המרוכבים, בסעיף ב מצאתי
T
ו
S
שונים, אבל הדרך נכונה. יעני יש טעות מסכנה של חישוב
אני מתפלל ל 80 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש לי פשוט טעות אחת מפגרת של חוסר ריכוז
ששכחתי לגמרי מהדבר שנקרא
LIM
ובשאלה של המרוכבים, בסעיף ב מצאתי
T
ו
S
שונים, אבל הדרך נכונה. יעני יש טעות מסכנה של חישוב
אני מתפלל ל 80 |
lim
????
חחחחחחח
אם אתה אומר....!
הלך לי שיא החרא ב- 3 יחידות היום...
אני יעשה את החוזר לצערי
איזה זיין |
|
|
| Shahar |
אורן הם הפתיעו השרמוטות
כולם ציפו ליותר קל
גם המגן היה יותר קל.. |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Shahar
אורן הם הפתיעו השרמוטות
כולם ציפו ליותר קל
גם המגן היה יותר קל.. |
הרבה יותר קל.... |
|
|
| warpedd_ |
אני לא מבין מה אתם מתלוננים
ה5 לא היתה כלכך קשה
ב2 עשיתי הכל נכון ואני מצפה ל100
ו3יש קצת פשלות ואני מצפה ל90 בערך
ה3 היה קצת קשה אבל לא נורא |
|
|
| Hell_Copter |
ה 3 יחידות מתוך חמש היו כל כך קשות...
פשוט חבל על הזמן!!
המורות שלנו הסתכלו על המבחן ואחרי 10 דקות שלחו פקס למשרד החינוך שהבגרות קשה מדי...
זה היה ממש שחיטה ולא היה זמן בשיט יחסית לרמה של השאלות...
שלושת רבעי מהאנשים שדיברתי איתם בכלל לא סיימו את המבחן
ה 2 יחידות היה טיפה יותר נורמלי אבל עדיין לא הצלחתי את 11... נדפקתי שם באיזה משהו ולא הצלחתי לפתור
אבל אני מאוד גאה בעצמי על זה שעל ההתחלה של ה 2 יחידות לקחתי את השאלה על וקטור גאומטרי ותוך 10 דקות על השעון סיימתי אותה
כמו מלך!!!
ושתהיו בעניין... לא הייתי בשום שיעור של וקטורים השנה... בכלל לא הייתי בשיעורים השנה :)
עכשיו אני כבר כמעט ספץ לגמרי בוקטור גאומטרי :) |
|
|
|
|