|
בגרויות 2003 !!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| LA© |
חבר'ה, זה רק בגרויות!
Take it easy! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מחר מתכונת בהיסטוריה
:eyespop:
נקווה לטוב...
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Shahar |
| עוד יומיים מתמטיקה סעמק.... |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by Shahar
עוד יומיים מתמטיקה סעמק.... |
:whip: הולכים לקרוע את הבגרות הזאת
יש לי מגן 95
רק בואו נקווה שלא ידפקו לנו מטריצה עם משוואה שקולה |
|
|
| DjChook |
מטריצות לא למדתי אף פעם
(אני בתוכנית של הקומבינטוריקה...)
בקיצר , אני עושה ביום שני רק את ה 2 יחידות
ככה שזה הרבה פחות חומר
אבל עדיין, סעמק למי יש כח
אני לא אוהב מתמטיקה :( |
|
|
| warpedd_ |
יא אללה נשבר הזין כבר מהמתמתיקה הזאת
:whip: :whip: :whip: :whip:
סססעמק צריך ללכת לפתור עוד קצת תרגילים לקראת מחר
:D |
|
|
| Sniper |
| בהצלחה לכל הנבחנים במתמטיקה מחר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
יא אללה נשבר הזין כבר מהמתמתיקה הזאת
:whip: :whip: :whip: :whip:
סססעמק צריך ללכת לפתור עוד קצת תרגילים לקראת מחר
:D |
כוס עמק על ההנרייטה המעפנה הזאת
זיינה אותי לגמרי בגלל שהיא שונאת אותי
לא למדתי למחר ואני גם לא נראה לי הולך ממש ללמוד :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
מישהו בכלל יודע סופית מתי מחר החמש יחידות ?!?!?!!
ב
14:30
או ב
12:30 ?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו בכלל יודע סופית מתי מחר החמש יחידות ?!?!?!!
ב
14:30
או ב
12:30 ?! |
לפי הדף שהביאו לנו עם כל השעות של הבגרויות זה ב 2 וחצי |
|
|
| itamarsan |
לנו זה ב12 או ב12 וחצי אני לךא בטוח עדדין
בסך הכול בהצלחה לכולם!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
לנו זה ב12 או ב12 וחצי אני לךא בטוח עדדין
בסך הכול בהצלחה לכולם!!!!!!!!!!!!! |
מה זה לנו?!
מה אתה סתום?!
זה בגרות... כל הארץ באותה שעה |
|
|
|
|