return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
בגרויות 2003 !!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
LA©
חבר'ה, זה רק בגרויות!
Take it easy!
DJ-Kreing^^
מחר מתכונת בהיסטוריה
:eyespop:

נקווה לטוב...
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Shahar
עוד יומיים מתמטיקה סעמק....
Dj-RapTor
quote:
Originally posted by Shahar
עוד יומיים מתמטיקה סעמק....


:whip: הולכים לקרוע את הבגרות הזאת
יש לי מגן 95

רק בואו נקווה שלא ידפקו לנו מטריצה עם משוואה שקולה
DjChook
מטריצות לא למדתי אף פעם

(אני בתוכנית של הקומבינטוריקה...)

בקיצר , אני עושה ביום שני רק את ה 2 יחידות

ככה שזה הרבה פחות חומר
אבל עדיין, סעמק למי יש כח

אני לא אוהב מתמטיקה :(
warpedd_
יא אללה נשבר הזין כבר מהמתמתיקה הזאת
:whip: :whip: :whip: :whip:

סססעמק צריך ללכת לפתור עוד קצת תרגילים לקראת מחר
:D
Sniper
בהצלחה לכל הנבחנים במתמטיקה מחר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
יא אללה נשבר הזין כבר מהמתמתיקה הזאת
:whip: :whip: :whip: :whip:

סססעמק צריך ללכת לפתור עוד קצת תרגילים לקראת מחר
:D


כוס עמק על ההנרייטה המעפנה הזאת
זיינה אותי לגמרי בגלל שהיא שונאת אותי
לא למדתי למחר ואני גם לא נראה לי הולך ממש ללמוד :rolleyes:
DjChook
מישהו בכלל יודע סופית מתי מחר החמש יחידות ?!?!?!!


ב
14:30
או ב
12:30 ?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מישהו בכלל יודע סופית מתי מחר החמש יחידות ?!?!?!!


ב
14:30
או ב
12:30 ?!


לפי הדף שהביאו לנו עם כל השעות של הבגרויות זה ב 2 וחצי

itamarsan
לנו זה ב12 או ב12 וחצי אני לךא בטוח עדדין
בסך הכול בהצלחה לכולם!!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
לנו זה ב12 או ב12 וחצי אני לךא בטוח עדדין
בסך הכול בהצלחה לכולם!!!!!!!!!!!!!


מה זה לנו?!
מה אתה סתום?!
זה בגרות... כל הארץ באותה שעה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement