return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
בגרויות 2003 !!! (pg. 18)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
זהווו
אין יותר הסטוריה

הבגרות הייתה קלה בטירוף! (רק חבל שלא למדתי)
עניתי בחלק ה1 על ארה"ב בחלק ה2 על שאלות 5 ו6
ובחלק השלישי על נאצר

אם הייתי לומדת הייתי מצליחה יפה מאוד
אגב תומר רואה אמרתי לך שצריך ללמוד על נאצר!!!!!
Sniper
מי היום סיים ללמוד???


אלעד בן דודדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:]]]]


חיחי היתה בגרות קלילה פלוס
איזה כיף!!
DjChook
ראסמי היה דיי קליל
חבל אבל שבחלק השני הייתי חייב לעשות את 7 ולא 5 כי לא זכרתי את 5 ב משום מה

וגם לא ידעתי את 7 ב אבל חפיף, את זה לפחות ניחשתי חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
הבגרות הייתה קלה בטירוף! (רק חבל שלא למדתי)
עניתי בחלק ה1 על ארה"ב בחלק ה2 על שאלות 5 ו6
ובחלק השלישי על נאצר


עשיתי בדיוק כמוך רק שאני עניתי על צרפת ולא על ארצות הברית...
צרפת הרבה יותר פשוט :)

ראסמי לא היה קשה במיוחד...

עכשיו מי רוצה להתווכח איתי שבאמת היה צריך ללמוד לזה?? ;)
DjChook
תשמע אני לא בא להתווכח
אבל הסטוריה אתה פשוט צריך לקרוא חומר ולזכור אותו...

אני לא רואה דרך אחרת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אני לא בא להתווכח
אבל הסטוריה אתה פשוט צריך לקרוא חומר ולזכור אותו...

אני לא רואה דרך אחרת


אבל בראסמי
השאלות שהיו בבגרות היו מבוססות הרבה על הגיון
מה שאומר שגם מישהו שלא למד אבל יש לו הגיון יכול להצליח...
צריך לדעת בחפיפיות כזה... אבל בקטנות

קיצר... עוד יומיים ספרות...
בגרות קלה ביותר :D
EternalMusic
רגע !

אתם עשיתם את היסטוריה רגיל ? חלק ב?

כי לפי מה שאתם מדברים זה בכלל לא היה דומה למה שאני ניגשתי
שלי זה היה ידיעת העם והמדינה
כולל אזרחות
4 שאלות בסה"כ
DjChook
לא יודע מה איתך גבר
אנחנו עשינו את ההסטוריה ב

חלק א - ארהב ואיטליה פאשיסטית
חלק ב - גרמניה הנאצית והשואה
חלק ג - בניין לאומי, הקמת המדינה, נאצר ומצריים ומלחמת ששת הימים

זה בגדול מה שאני זוכר, ברור שיש עוד כל מני חראות שהימרתי בכל פרק
itamarsan
quote:
Originally posted by DjChook
לא יודע מה איתך גבר
אנחנו עשינו את ההסטוריה ב

חלק א - ארהב ואיטליה פאשיסטית
חלק ב - גרמניה הנאצית והשואה
חלק ג - בניין לאומי, הקמת המדינה, נאצר ומצריים ומלחמת ששת הימים

זה בגדול מה שאני זוכר, ברור שיש עוד כל מני חראות שהימרתי בכל פרק

לפי דעתי היתה בגרות מאוד הוגנת הם שאלו בדיוק מה שהיה צריך לשאול או לא עשו שאלות מסובכותתת
nimrod levi
למישהו יש אתרים עם סיכומים בספרות?

DjChook
לפי מה שהבנתי בקהילות (פורומים) של תפוז

יש
לימודים ועוד

ושם יש איזור של מאמרים בספרות

שיש שם דברים טובים


בכל מקרה בקשר לשאלות אני מסכים
למרות שבחלק ב היו כמה דברים בעייתיים
Sniper
quote:
Originally posted by EternalMusic
רגע !

אתם עשיתם את היסטוריה רגיל ? חלק ב?

כי לפי מה שאתם מדברים זה בכלל לא היה דומה למה שאני ניגשתי
שלי זה היה ידיעת העם והמדינה
כולל אזרחות
4 שאלות בסה"כ


אני עשיתי את זה
זה ליתר דיוק
3 שאלות
היסטוריה
ועוד 2
באזרחות

היה ממש קליל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
Privacy Statement