return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
בגרויות 2003 !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
טוב בדקתי עכשיו עם האנקורי

http://www.ankori.com/oldAdmin/exams/eng_s_2003.pdf

ודווקא נראה לי שהיה פסדר יחסית

כמה שטויות, אבל חפיף
yahel222
בגרויות?? WTF???
מה זה בדיוק
כבר שכחתי

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


בכל אופן שיהיה לכם בהצלחה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
טוב בדקתי עכשיו עם האנקורי

http://www.ankori.com/oldAdmin/exams/eng_s_2003.pdf

ודווקא נראה לי שהיה פסדר יחסית

כמה שטויות, אבל חפיף


בהצלחה אחי!
Sniper
חן ת'נרומלי?!@$#
היה ממש ממש קל (4 יחידות) כאילו בדוגרי בהתחלה לקח לי קצת זמן לענות למה הייתי לא מרוכז אבל אחרי איזה 20 דקות התחלתי להריץ
את זה בלי עין הרע

נקווה שקיבלתי ציון טוב
:]
DjChook
מה אתה דפוק
אתה מדבר על 4 יחידות
TinkerbeL
הבגרות באנגלית הייתה קלה בטירוף!!!!!!!!!!!

ובקטע שמיעה סוף סוף הייתה מישהי בלי מבטא בריטי
אבל היה ברקע שירים בערבית.........
:rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תנך הוגשתי על 100 וסיימתי עם 96...
וספרות... טוב נו אתה רואה שקיבלתי במגן 91 בלי ללמוד...

תנך לשון ואנגלית - 100
אזרחות וחיבור - 98
הסטוריה של כיתה י - 97

כבוד או לא כבוד? :)


:eyes:
פאקינג כבוד

בן אדם בחיים לא ראיתי מישהו עם ציונים כאלה,
אתה קולט אתה בטח מאותם אלה שיוכלו ללמוד כל מה שרק בא להם באוניברסיטה,
כמו שיש את החוג הזה של הביאואינפורמטיקה שמאוד הייתי רוצה ללמוד שמה
אתה מתקבל בליינד
:crazy:


ומשהו שאני פשוט לא יכול בשום סיכוי להאמין זה שלמדת לספרות רק בלילה לפני
אין סיוכי שבעולם, חרשתי לזה שבוע,
אתה חולה נפש
באמת אתה ח-ו-ל-ה נ-פ-ש

או שאתה צריך לעשות עליך פרק
ב
believe it or not

:eyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
:eyes:
פאקינג כבוד

בן אדם בחיים לא ראיתי מישהו עם ציונים כאלה,
אתה קולט אתה בטח מאותם אלה שיוכלו ללמוד כל מה שרק בא להם באוניברסיטה,
כמו שיש את החוג הזה של הביאואינפורמטיקה שמאוד הייתי רוצה ללמוד שמה
אתה מתקבל בליינד
:crazy:


ומשהו שאני פשוט לא יכול בשום סיכוי להאמין זה שלמדת לספרות רק בלילה לפני
אין סיוכי שבעולם, חרשתי לזה שבוע,
אתה חולה נפש
באמת אתה ח-ו-ל-ה נ-פ-ש

או שאתה צריך לעשות עליך פרק
ב
believe it or not

:eyes:


תודה רבה על ההערכה אחי :)

ולכל אלה שחושבים שאני יושב וחורש וזה למה יש לי כאלה ציונים...
תמותו קנאים!!

הבגרות באנגלית הייתה דיי פנאן הייתי אומר
נקווה ונצפה למעל 90 אבל אלוהים גדול
מה שכן אם אני מקבל 80 אני נראה לי ניגש למועד ב...
Sniper
חן אחי הבגרות של 4
והבגרות של 5
שנוה כולה שיש לכם עוד מטלת רשימה ועוד כמה שטיות
היה לכם בטח אנסין של ה

Go הזה
הביקרות על הסרטים
ועל הבית הזה
כי זה מה שהיה אצלנו ואני דיברתי עם ידידה מחמש והיא אמרה שזה היה גם להם
:]
DjChook
ואלה לא ידעתי :)

בכל מקרה אחי,

אני לא מבין
הרי היו שתי גירסאות

לי היה גירסא ב

ולמשל לי היה
שלפני 3000 שנים זה היה
ולאנשים אחרים ובתשובון של אנקורי רשום 4000

בקיצור משהו בעייתי

Sniper
חפיפ אח שלו
מלא אמרו לי שהיה להם קשה
אבל מוזר לי היה קל
חחח
לא יודע מה ניסגר פה
Dj-RapTor
אתמול היה בגרות באנגלית והבנתי שהיא הייתה מאוד קשה
..
משהו בנוגע לשאלות מזדיינות קשות לא?

ושהטקסטים היו קלים אבל שאלות מנוסחות על הפנים
בישביל זה יש בגרות חורף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement