|
בגרויות 2003 !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
בגרויות?? WTF???
מה זה בדיוק
כבר שכחתי
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
בכל אופן שיהיה לכם בהצלחה |
|
|
| Sniper |
חן ת'נרומלי?!@$#
היה ממש ממש קל (4 יחידות) כאילו בדוגרי בהתחלה לקח לי קצת זמן לענות למה הייתי לא מרוכז אבל אחרי איזה 20 דקות התחלתי להריץ
את זה בלי עין הרע
נקווה שקיבלתי ציון טוב
:] |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק
אתה מדבר על 4 יחידות |
|
|
| TinkerbeL |
הבגרות באנגלית הייתה קלה בטירוף!!!!!!!!!!!
ובקטע שמיעה סוף סוף הייתה מישהי בלי מבטא בריטי
אבל היה ברקע שירים בערבית.........
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תנך הוגשתי על 100 וסיימתי עם 96...
וספרות... טוב נו אתה רואה שקיבלתי במגן 91 בלי ללמוד...
תנך לשון ואנגלית - 100
אזרחות וחיבור - 98
הסטוריה של כיתה י - 97
כבוד או לא כבוד? :) |
:eyes:
פאקינג כבוד
בן אדם בחיים לא ראיתי מישהו עם ציונים כאלה,
אתה קולט אתה בטח מאותם אלה שיוכלו ללמוד כל מה שרק בא להם באוניברסיטה,
כמו שיש את החוג הזה של הביאואינפורמטיקה שמאוד הייתי רוצה ללמוד שמה
אתה מתקבל בליינד
:crazy:
ומשהו שאני פשוט לא יכול בשום סיכוי להאמין זה שלמדת לספרות רק בלילה לפני
אין סיוכי שבעולם, חרשתי לזה שבוע,
אתה חולה נפש
באמת אתה ח-ו-ל-ה נ-פ-ש
או שאתה צריך לעשות עליך פרק
ב
believe it or not
:eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
:eyes:
פאקינג כבוד
בן אדם בחיים לא ראיתי מישהו עם ציונים כאלה,
אתה קולט אתה בטח מאותם אלה שיוכלו ללמוד כל מה שרק בא להם באוניברסיטה,
כמו שיש את החוג הזה של הביאואינפורמטיקה שמאוד הייתי רוצה ללמוד שמה
אתה מתקבל בליינד
:crazy:
ומשהו שאני פשוט לא יכול בשום סיכוי להאמין זה שלמדת לספרות רק בלילה לפני
אין סיוכי שבעולם, חרשתי לזה שבוע,
אתה חולה נפש
באמת אתה ח-ו-ל-ה נ-פ-ש
או שאתה צריך לעשות עליך פרק
ב
believe it or not
:eyes: |
תודה רבה על ההערכה אחי :)
ולכל אלה שחושבים שאני יושב וחורש וזה למה יש לי כאלה ציונים...
תמותו קנאים!!
הבגרות באנגלית הייתה דיי פנאן הייתי אומר
נקווה ונצפה למעל 90 אבל אלוהים גדול
מה שכן אם אני מקבל 80 אני נראה לי ניגש למועד ב... |
|
|
| Sniper |
חן אחי הבגרות של 4
והבגרות של 5
שנוה כולה שיש לכם עוד מטלת רשימה ועוד כמה שטיות
היה לכם בטח אנסין של ה
Go הזה
הביקרות על הסרטים
ועל הבית הזה
כי זה מה שהיה אצלנו ואני דיברתי עם ידידה מחמש והיא אמרה שזה היה גם להם
:] |
|
|
| DjChook |
ואלה לא ידעתי :)
בכל מקרה אחי,
אני לא מבין
הרי היו שתי גירסאות
לי היה גירסא ב
ולמשל לי היה
שלפני 3000 שנים זה היה
ולאנשים אחרים ובתשובון של אנקורי רשום 4000
בקיצור משהו בעייתי |
|
|
| Sniper |
חפיפ אח שלו
מלא אמרו לי שהיה להם קשה
אבל מוזר לי היה קל
חחח
לא יודע מה ניסגר פה |
|
|
| Dj-RapTor |
אתמול היה בגרות באנגלית והבנתי שהיא הייתה מאוד קשה
..
משהו בנוגע לשאלות מזדיינות קשות לא?
ושהטקסטים היו קלים אבל שאלות מנוסחות על הפנים
בישביל זה יש בגרות חורף |
|
|
|
|