| DjChook |
לא מסכים איתך מוש ואני אפרט על הסטוריה:
בחלק א אנחנו למדנו על כורש, וזה לא שזה היה מעניין, זה היה חושילינג משעמם, אבל זה היה קל בטירוף לזכור
בגלל זה אתה חייב לעשות את ההפרדות בין קל ולבין משעמם
למשל אחכ מלמדים אותך על שנים של מחלמת העולם הראשונה ואם אני לא טועה 1870-1920
או משהו כזה
וזה גם לא מעניין
בקיצר כל החלק א קל ומשעמם.
עכשיו מנגד, יש לך בחלק ב, פרקים שמגיעים עד למלחמת ששת הימים
כלומר עד שנת 1967
בקיצור, נורא אקטואלי, מדבר על משהו שקרוב אליך, ובתכלס מעניין
אבל קשה חושילינג
השואה וגרמניה (כל פרק ב) זה ככ הרבה חומר שזה טרוף
אבל עדיין זה הרבה יותר מעניין |
|
|