return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Poll of belgian Beers
View this Thread in Original format
Tiger777
The Official Belgian Beer Poll.
Cast a vote on the belgian beer that you prefer... thanks!
CygnusX
Hoegaarden!

PS: Ge zijt Cristal Alken (en Martens) vergeten. Spijtig dat alleen ne moderator dat kan aanpassen en die hebben we nog niet.
Tiger777
hmmm. ja, ik denk dat ik eens ga vragen bij Swamper... daarover.
THC§brain§THC
Hoegaarden is mijn lievelingsbier.
op de tweede plaats komt Duvel en dan Maes.
Gladius
hah al 3 man dat geen bier mag =)
mr_sick
Jupiler voor mij
cyberia
Een PALMke kan er altij in:D

alhoewel ik een chimay bleu-ke ook altij kan appreciëren(kunt ge trouwens ook verkrijgen in café 'le tonneau' in la toussiere(één of ander skistation in de alpen:D)
Tiger777
oh my god... 3 man da geen bier mag :eyespop: ? Tiens... da's om schrik van te krijgen:nervous:
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
oh my god... 3 man da geen bier mag :eyespop: ? Tiens... da's om schrik van te krijgen:nervous:

inderdaad, ze verloochenen de definitie van ons land! :nervous:

ik heb eveneens voor hoegaarden gestemd, smaakt zeer goed en ge kunt er vrij veel van drinken zonder zat te worden.. :)
Tiger777
5.0% alco, das nog ni teveel he... Maar bon, met mijn 56 kilo kunt ge der toch ook geen liters van drinke... :tongue2

cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777

*put's on homer's screaming voice* :eek:aaaaahhhhh.... the virus is spreading! al 4 man da geen bier lust OMG,zeg mij ni daze ook al geenfrieten lusten héé!:nervous:
Gladius
lol dont whine, das gewoon een kwestie van smaak.. ik mag eigenlijk nix met alcohol in, behalve als het met iet gemengt is, zoals cocktails.
en fritte maggek wel =>

-Glad
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement