|
Poll of belgian Beers
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
The Official Belgian Beer Poll.
Cast a vote on the belgian beer that you prefer... thanks! |
|
|
| CygnusX |
Hoegaarden!
PS: Ge zijt Cristal Alken (en Martens) vergeten. Spijtig dat alleen ne moderator dat kan aanpassen en die hebben we nog niet. |
|
|
| Tiger777 |
| hmmm. ja, ik denk dat ik eens ga vragen bij Swamper... daarover. |
|
|
| THC§brain§THC |
Hoegaarden is mijn lievelingsbier.
op de tweede plaats komt Duvel en dan Maes. |
|
|
| Gladius |
| hah al 3 man dat geen bier mag =) |
|
|
| cyberia |
Een PALMke kan er altij in:D
alhoewel ik een chimay bleu-ke ook altij kan appreciëren(kunt ge trouwens ook verkrijgen in café 'le tonneau' in la toussiere(één of ander skistation in de alpen:D) |
|
|
| Tiger777 |
| oh my god... 3 man da geen bier mag :eyespop: ? Tiens... da's om schrik van te krijgen:nervous: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
oh my god... 3 man da geen bier mag :eyespop: ? Tiens... da's om schrik van te krijgen:nervous: |
inderdaad, ze verloochenen de definitie van ons land! :nervous:
ik heb eveneens voor hoegaarden gestemd, smaakt zeer goed en ge kunt er vrij veel van drinken zonder zat te worden.. :) |
|
|
| Tiger777 |
| 5.0% alco, das nog ni teveel he... Maar bon, met mijn 56 kilo kunt ge der toch ook geen liters van drinke... :tongue2 |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
oh my god... 3 man da geen bier mag :eyespop: ? Tiens... da's om schrik van te krijgen:nervous: |
*put's on homer's screaming voice* :eek:aaaaahhhhh.... the virus is spreading! al 4 man da geen bier lust OMG,zeg mij ni daze ook al geenfrieten lusten héé!:nervous: |
|
|
| Gladius |
lol dont whine, das gewoon een kwestie van smaak.. ik mag eigenlijk nix met alcohol in, behalve als het met iet gemengt is, zoals cocktails.
en fritte maggek wel =>
-Glad |
|
|
|
|