|
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Ofcourse not. Ik doe het zelf ook als ik op stap ben met vrienden.
Ik/we moet(en) hier ook ni de heiligen gaan uithangen :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
hehe n/o maar als ge zo gaat blijven stoeffen gaat ge nog wel meer geneut op uw dak krijgen zenne :)
|
1)haha priceless, steven is aardig bezig laatste tijd :D
2) Pic valt goed mee, maar ik vond je vorige beter pumaz ;)
3)Ow bout innerlijk vind ik echt nonsens, het draait gewoon heel hard om uiterlijk. Als iemand iemand leert kennen gaat altijd naar het uiterlijk kijken, heb er nog geen één op meisje of dude zien afstappen die hem of haar totaal niet aantrekt om es te weten hoe het innerlijk is van de desbetreffende persoon (hoe goed karakter ook moge zijn).
met leren kennen bedoel ik dus vriend/vriendin opscharrelen tijdens de plaatselijke chiro of scouts - flutfuif of weet ik waar allemaal. De kans is beduidend minder dat er een koppel onstaat uit mensen die elkaar al heel lang kennen, dacht ik zo |
|
|
| Kaidreas |
| ^over wat gaat da nu eigenlijk? ik heb het over een bushwanker? of ben ik niet de enige? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^over wat gaat da nu eigenlijk? ik heb het over een bushwanker? of ben ik niet de enige? |
vertel nog es wat van die bouwvakers quotes ik vind ze wel toppie :p |
|
|
| Kaidreas |
owkeej here goes:
joa joa schoan bomeke (boompje) |
|
|
| pooley |
Allé om Kai een plezier te doen
 |
|
|
| Kaidreas |
| ^high five to pooley :D... lang geleden dat ik nog zo gelachen heb |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Pic valt goed mee, maar ik vond je vorige beter pumaz ;) |
Ja? Ze zijn natuurlijk heel anders qua 'look' (de vorige was een Thaïse) maar ik vind An (huidige dus) toch nog beter.
| quote: | | De kans is beduidend minder dat er een koppel onstaat uit mensen die elkaar al heel lang kennen, dacht ik zo |
Ik ken An al bijna een jaar en het is pas vrij recent dat we 'begonnen' zijn... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
3)Ow bout innerlijk vind ik echt nonsens, het draait gewoon heel hard om uiterlijk. Als iemand iemand leert kennen gaat altijd naar het uiterlijk kijken, heb er nog geen één op meisje of dude zien afstappen die hem of haar totaal niet aantrekt om es te weten hoe het innerlijk is van de desbetreffende persoon (hoe goed karakter ook moge zijn).
met leren kennen bedoel ik dus vriend/vriendin opscharrelen tijdens de plaatselijke chiro of scouts - flutfuif of weet ik waar allemaal. De kans is beduidend minder dat er een koppel onstaat uit mensen die elkaar al heel lang kennen, dacht ik zo |
bij mij is dat juist omgekeerd omdat ik er maar mee begin als ik ze goed ken (mss daarom dat ik al zolang droog sta :p). gaan praten met iemand die ik knap vind zal wel af en toe es doen, maar er direct iets mee beginnen, dat niet. |
|
|
| Wildfir3 |
| haha, dat we "begonnen" zijn klinkt hier heel dubbelzinnig, kan ook aan mij liggen natuurlijk :D |
|
|
| Pumaz |
| Kan ook van niet, het valt te zien wa gij nu aant peizen zijt ;) |
|
|
| SilentEagle |
| Hoe vettiger, hoe prettiger, hé Stefke... :) |
|
|
|
|