|
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| vanwaar haalde gijle al die schuine ideeën toch over mij? :sadgreen: |
|
|
| pooley |
I didn't do it.
/me runs away |
|
|
| Tiger777 |
/Me grabs pooley at the kraag :) Stay here doggy!
goh, geen idee.. misschien omdat ge een nogal euhm..."opgewekt" persoon zijt in groepsgesprekken :) |
|
|
| pooley |
Nu moet ik echt wel weglopen.
Pasop of ik laat men bitch los op u ! |
|
|
| Buoyant |
jahaaaaaa, jongens ik zie het al, tis weer gezellig hier
ga zo voort |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ sarcasm alert |
|
|
| Wildfir3 |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
Star Trek is niet voor nerds!! :mad: :whip: :D
Mensen die in het dagelijkse leven zo'n kleren dragen of vloeiend Klingon spreken, das iets anders... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Star Trek is niet voor nerds!! :mad: :whip: :D
|
en toch vind ik die serie een ontzettend nerd-gehalte hebben...:p
kon mij nooit echt boeien eigenlijk... |
|
|
| Kaidreas |
^wacht en als we nu zeggen armin in hyperspace?
hehehe stel u voor armin in een trekkie pakkie |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^wacht en als we nu zeggen armin in hyperspace?
hehehe stel u voor armin in een trekkie pakkie |
das dan weer een heel andere serie, eentje voor op kanaal 2 laat op de avond :) weet nie welke dag |
|
|
|
|