|
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
17 wordt 18 denk ik.
Denk wel dat ze nog vrij is. :-)
Maar kga u ni onder men duiven laten schieten he :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zou nog geen slecht idee zijn...
Ik ga er na de examens is werk van maken, het zou verdorie zonde zijn dat zo'n track nooit tot bij de fans geraakt! |
that would be very nice indeed..
@ pooley: :eyes: :eyes: ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by pooley
17 wordt 18 denk ik.
Denk wel dat ze nog vrij is. :-)
Maar kga u ni onder men duiven laten schieten he :) |
*vredesduifje vliegt voorbij*
ideale leeftijd, en zO sjoon :) ... ach wat ... zal u maar ni ambetere zekerz :) |
|
|
| Kaidreas |
knap gezichtje.
tziet er mij anders wel een lieveke uit.
pooley--->dumbass :D |
|
|
| pooley |
Tis ook e lieveke en echt relaxe griet.
Wel een chiro griet maja :) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by pooley
Tis ook e lieveke en echt relaxe griet.
Wel een chiro griet maja :) |
bwa nee, dan laat ma :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Tis ook e lieveke en echt relaxe griet.
Wel een chiro griet maja :) |
chiro, hihi doet me aan iemand denken :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
chiro, hihi doet me aan iemand denken :p |
duh.. deze vraag ziede van ver aankomen, ma niemand stelt ze, dus zal ik t maar doen :toothless
"Aan wie?" :p |
|
|
| Meltoz |
| Fré ge zijt e KLET jonge :whip: Hup, terug u wit paard op en ten strijde naar de veroveringsvelden, JU :p |
|
|
| djcresto |
| ff terzijde, vandaag 1 maand samen met men schatje :gsmile: :gsmile: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
ff terzijde, vandaag 1 maand samen met men schatje :gsmile: :gsmile: |
Goe bal Gertje, beginne al serieuze zaken te worden he ;) Ne foto misschien :D :p Ben van vorige vrijdag (04.06.04) 7 maanden same se, en da't verdomme nog lang mag duren, mmmmmmm... :) :D |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Goe bal Gertje, beginne al serieuze zaken te worden he ;) Ne foto misschien :D :p Ben van vorige vrijdag (04.06.04) 7 maanden same se, en da't verdomme nog lang mag duren, mmmmmmm... :) :D |
En gij, hebt gij foto? :toothless |
|
|
|
|