|
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
ergens ne link of volledige naam of ne set waar hij het in draait?
ge maakt me curieus |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen idee, ik weet zelfs niet of het ooit on air is gekomen. Ik heb het bij Stefan in de auto gehoord omdat hij een cd-r van Mike had gekregen. Maar of Mike het ooit gedraaid heeft weet ik echt niet... |
|
|
| pooley |
Ow ok.
Zet die gasten is onder druk :) |
|
|
| SilentEagle |
Star Trek discussies en zoekwerk naar obscure tracks, daar gaat ge zeker een lief mee vinden. :toothless
Kwestie van even terug on topic te zijn, he! :p |
|
|
| Pumaz |
:haha:
Ik begon ook zo te denken :toothless |
|
|
| pooley |
allé hop dan maar.
een ex met mij, bijna 1 jaar geleden.

 |
|
|
| eieregooie |
| Daar zou ik het wel op kunnen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Star Trek discussies en zoekwerk naar obscure tracks, daar gaat ge zeker een lief mee vinden. :toothless
|
:sadgreen: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
allé hop dan maar.
een ex met mij, bijna 1 jaar geleden.

|
nie slecht ;)
wrm gedaan? |
|
|
| pooley |
Ik suck in verkeren :)
En tis gewoon een zeer losse meid, amuseert u er altijd mee maja.
Ik ging er dus niet 100% voor.
Stupid me , I know, ma ja. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik suck in verkeren :)
En tis gewoon een zeer losse meid, amuseert u er altijd mee maja.
Ik ging er dus niet 100% voor.
Stupid me , I know, ma ja. |
kieken :whip: :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by pooley |
leeftijd?
nog vrij? :D |
|
|
|
|