return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 9)
View this Thread in Original format
Pumaz
Het was eigenlijk sarcastisch, maar nu ga ik echt mijn excuses aanbieden. Het is gewoon dat ik nu iets heb dat sterker is dan ooit tevoren, en ik ben daar heel blij en kan best verstaan dat het op doordrammelen lijkt.:o
Aan iedereen die zich eraan ergert: sorry, ik zal het echt niet meer doen :(
Xavez
Hmm
Als'k nu heel persoonlijk moet zijn hé, leven en laten leven?
Ge kunt ze proberen te laten luisteren naar een andere stijl, een elektronische stijl. Er zijn veel 'rockers' die openminded genoeg zijn om trance toe te laten in hun muziekcollectie.
Ikzelf luister heel vaak trance en algemeen elektronische muziek maar m'n meisje luistert veel rock en alternatieve dingen en, nu moet ik eerlijk toegeven, er zitten vaak echt heel leuke dingen bij :). Alsge een beetje probeert naar elkaar te luisteren en allebei bereid zijt een beeke toe te geven komt da normaal wel allemaal inorde =).

Liefde hangt toch niet af van muziekkeuze? =) Anders is't sowieso geen fatsoenlijke maar een kleingeestige en hebt ge d'r totaal nix aan =)

Greetz
Wildfir3
Ze mag nog naar coutrymuziek luisteren al wat ge wilt, maar geen r&b :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xavez
nu moet ik eerlijk toegeven, er zitten vaak echt heel leuke dingen bij :).

Damn right! :)
Dit weekend op het werk speelde de über-crappy Dj opeens tijdens de usual Barry White en oudewijvenmuziek Rage Against The Machine: Killing in the name! Ik stond echt mee te springen achter mijnen toog! :D
pooley
Mja als ik bij een vriendin zit ist meestal R&b, titney of Christina (omg haar laatste cd rockt !!!) :p usher (ieuw) of 1 va ndie adnere foorapen.
ok schiet me af nu :)

Ma voor op achtergrond valt dat wel goed mee. relax gewoon

Voor de rest, barry white, Tom Jones(NOT), U2 !!!!, Evanescence, Schulz (ah nee da mocht ni :p ) etc...
Ik ben openminded ze !
djcresto
heb nog een vriendin gehad die fan is geweest van get ready, als dat niet open minded is :nervous:
Pumaz
quote:
Originally posted by pooley
U2 !!!!

Een van de beste groepen ooit als je het mij vraagt. En dat zag ik niet enkel omdat het Ieren zijn :D
TOR
erg goeie nummers, maar ik kan Bono niet af.. arrogante vent..
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
erg goeie nummers, maar ik kan Bono niet af.. arrogante vent..

Dat wel, ik krijg het echt van al zijn "we must save the planet" momenten ook:whip:
Bertn
quote:
Originally posted by Nyah
Al dat gemekker over converteren... Das echt nergens voor nodig. Ik vind t maar zwak als ge een muzieksmaak in de weg laat staan voor een relatie. Btw, als uw partner een andere muzieksmaak heeft, kunt ge ook nog wat van hem/haar leren - open minded as we all are ;)

misschien heb ik mij wat verkeerd uitgedrukt... Het feit is: alle rockmuziek die zij liggen heeft, die had ik ook al liggen:-) bij mij staat de nieuwste compilatie van armin broederlijk naast ok computer van radiohead, de soundtrack van amélie poulain, de laatste compilatie van jeff mills en het debuut van Lemon (talent uit brugge). Waarmee ik bedoel: ik vind van mezelf dak een héél open muzieksmaak heb. Ik luister evenveel naar alternative als naar trance of techno, en ik vond het misschien geen slecht idee om mijn vriendin te laten zien dat ze haar horizon qua muzieksmaak gerust kan verruimen ipv. altijd in dat smalle rockstraatje te blijven hangen.

Pumaz
quote:
Originally posted by Bertn
bij mij staat de nieuwste compilatie van armin broederlijk naast ok computer van radiohead, de soundtrack van amélie poulain, de laatste compilatie van jeff mills en het debuut van Lemon

Bij mij scheelt het niet veel, juist de soundtrack van amélie heb ik niet...
quote:
ik vond het misschien geen slecht idee om mijn vriendin te laten zien dat ze haar horizon qua muzieksmaak gerust kan verruimen ipv. altijd in dat smalle rockstraatje te blijven hangen.

100% agreed
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn
en ik vond het misschien geen slecht idee om mijn vriendin te laten zien dat ze haar horizon qua muzieksmaak gerust kan verruimen ipv. altijd in dat smalle rockstraatje te blijven hangen.

Een welgemeende WORD!!
Mijn alternatieve vrienden zitten mij ook altijd wel uit te lachen als narrow-minded trance-nicht, maar als puntje bij paaltje komt ben ik wel diegene die meegaat naar een Stu Bru fuif, terwijl zij het niet in hun hoofd zouden halen om met mij mee naar een club te gaan...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement