|
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
en dan zeggen zij: "wie zijn dat?"
en dan zegt gij: "het zijn goden" |
|
|
| cyberia |
| Eigenlijk nabistai,ik denk wel da tiësto nie meer single is,alé ja kben da ni zeker ofda het nu nog steeds is,ma twee jaar gelede had hij wel degelijk een vriedin.Hij draaide in de pacha in Salou en der was een vrouw bij hem in de djbooth.Ik vroeg haar wie ze was en ze zei dat ze zijn vriendin was. |
|
|
| Nabistai |
Awel in een interview van een maand geleden ofzo zei hij dat hij single was, maar zei er ook direct bij dat hij wel aan zijn trekken kwam, en dat hij vind dat zijn leven goed is zoals het nu is.
En gistre had ik ook weer zoiets voor. 'ik luister naar techno, mijn favorieten zijn tiesto en future breeze' :rolleyes: |
|
|
| cyberia |
| mja da heb ik die dame natuurlijk nie gevraagd ofda ze der enkel voor de sex was natuurlijk:toothless |
|
|
| Dark Apostle |
Mijn vorig lief was vrij hard fan van janet jackson en zwaar into RnB, ik kroop soms de muren op als ik dat moest aanhoren bij ons thuis, maar er was altijd Enya en dergelijke die we beide konden appreciëren dus het RnB gehalte bleef zwaar beperkt :D
Mijn huidig lief is gothic (net zoals ik, ma ben maar half zen-gat gothic :D) en luistert naar power electro, dark techno enzo en ik ben haar Trance en Hardstyle-appreciatie aan het aanleren ;). Alleen moet ik haar domme wave en ebm eruit krijgen en black en goth metal erin. Maar die trance en hardstyle is wel het voornaamste ;) |
|
|
| cyberia |
| ge ziet dat hé den apostel maakt er zijn werk van,go out and spread the word:toothless |
|
|
| Tiger777 |
| Spread trance all over the world! :gsmile: |
|
|
| dj Zevan |
yep, en ze luistert niet naar trance, wel naar rock, vooral de rustige dan, niet de top30 brol
ik heb haar wel leren luisteren naar ambient en chillout |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
en dan zeggen zij: "wie zijn dat?"
en dan zegt gij: "het zijn goden" |
hehe.
Mijn lief is fan van Clouseau :(
Geeft niet, zij weet dat ze niet moet proberen. Ze weet hoe belangrijk Trance is voor me, ze heeft me zelfs verplicht om naar Antwerp Is Burning te gaan; daar een lief berichtje gestuurd en zij ook content :)
hoe ging dat weer, iets in de orde van
't is verdorie al morgen,
een morgen zonder zorgen.
Ochtendgloren als nooit tevoren.
Beats van Marco Baily in het Sportpaleis,
raad eens aan wie ik peis?
Jou
Cheesy as hell. Maar ze was wel content.
'k heb ook al een cd'tje gemixt voor haar:
01 Jas Van Houten - Heaven's Gate (Original Mix)
02 Jezper Söderlund - Angel (Original Mix)
03 Armin Van Buuren vs. Airwave - Slipstream (Original Mix) [ASOT Radio Rip]
04 Gouryella - Ligaya (Original Instrumental Mix)
05 Human Evolution - Human Evolution (Club Mix)
06 Rank 1 - Airwave (Original Mix)
07 William Ørbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
08 Push - The Legacy (Club Mix)
09 Moon Project - Moments Are Forever (Original Mix)
10 Clint Fabian & DJ R. Kay - Panorama (Original Mix)
11 Yahel - Devotion (Armin Van Buuren Remix)
12 Airwave - When Things Go Wrong (Original Mix)
13 5th Dimension - Rain Of Emotion (Robert Nickson Remix)
maar ze heeft em nog niet aandachtig beluisterd; misschien ziet ze nog het licht :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
11 Yahel - Devotion (Armin Van Buuren Remix)
12 Airwave - When Things Go Wrong (Original Mix) |
Niet echt de ideale boodschap als je alleen naar de titels kijkt ;)
| quote: | | Originally posted by Belgian Bonzai maar ze heeft em nog niet aandachtig beluisterd; misschien ziet ze nog het licht :rolleyes: |
Aha mijn vriendin dus wel.
Tip: Zet gewoon verschillende stijlen van trance (best 3 tracks van elk) op een cd, tape, md, plaat, magneetband en in het domste geval een orgelkaart of hoe je dat ook noemt ;).
Laat dat door haar beluisteren, vraag welke nummer haar het meest aanspraken en bombardeer haar dan daarmee (works like a charm)
Bij mijn vriendin viel Warmduscher - 10 Kleine Bassdrum en Hennes & Cold - Sound Of Rock in de smaak.
Dus vanaf nu nog alleen Hardtrance, Acid getinte trance en hardstyle voor haar. MOEHAHAHAHAAAAA!:haha: |
|
|
| cyberia |
:haha: waaahahaha orgelkaart,da zou'k graag is horen universal nation op den orgel:crazy:
ik maak voor mijn mokke geregeld cassettekes voor in den auto haar favoriet like is trouwens way out west/mindcircus(g&d remix) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Niet echt de ideale boodschap als je alleen naar de titels kijkt ;)
| Zij moet zich volledig toewijden aan ikke of er zullen dingen verkeerd gaan, dwz ik maak het uit :toothless |
|
|
|
|