return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik wel, en meestal op de verkeerde meisjes, das net mijn probleem :)

mmz ik ook dude, tis een ramp gewoon. tot over u oren verliefd, eigenlijk ontdekken dat het wederzijds is, maar toch nie willen lukken, voor een of ander ed up reason.
ik begin het mezelf wa te verwijten:
1. kheb een drankprobleem
2. naar schijnt ben ik soms redelijk voos :o (hahaha die geef ik nu zelfs gewoon toe :D)
3. kzen een moeilijk en toch wel een kieskeurig ventje
hehe. dunno maybe not sociaal genoeg, of geen goei pick-up lines?
mijn beste was ongetwijfeld: "wilt gij met mij trouwen." :o :D
Nabistai
quote:
Originally posted by Kaidreas
1. kheb een drankprobleem
2. naar schijnt ben ik soms redelijk voos :o (hahaha die geef ik nu zelfs gewoon toe :D)
3. kzen een moeilijk en toch wel een kieskeurig ventje
hehe. dunno maybe not sociaal genoeg, of geen goei pick-up lines?
mijn beste was ongetwijfeld: "wilt gij met mij trouwen." :o :D

Hmmm, daar lijk ik verdacht veel op ...

Alleen dat
quote:
"wilt gij met mij trouwen." :o :D

quote:
Originally posted by Nabistai
*met open handen naar stel borsten grijpen*

Moet zijn :toothless :toothless :toothless

het heeft NIET gewerkt
Kaidreas
wel eigenlijk...dat heeft dus werkelijk gewerkt.
ge moet nie vragen, als ge zat zijt zien ze er meestal goe uit :D
Pumaz
quote:
of geen goei pick-up lines?

Gebruik ik niet eens :D
Weet wel een goeie uit Face/Off:

if I let you suck my tongue, would you be grateful?
:rolleyes:
Tiger777
Vooral het drankprobleem is een groot probleem... Van 10/9 is die champangne op da bal binnen de kortste keren opgezopen...
Bertn
Hier in leuven (dan vooral pol&soc): ofwel rock, ofwel techno, niveel r&b en zo...

rockmensen kan je onmogelik converteren naar trance, en technomensen kijken neer op trance...

maar toch heb ik mij hier een fijn rockmeiske gevonden!:) ze luisterde in het begin helemaal niet graag naar trance maar nu zegt ze al niet meer "zet da geboenk eens af" als ze mijn kot binnenkomt.

Het is dus perfect mogelijk om in harmonie samen te leven:D
djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
Hier in leuven (dan vooral pol&soc): ofwel rock, ofwel techno, niveel r&b en zo...

rockmensen kan je onmogelik converteren naar trance, en technomensen kijken neer op trance...

maar toch heb ik mij hier een fijn rockmeiske gevonden!:) ze luisterde in het begin helemaal niet graag naar trance maar nu zegt ze al niet meer "zet da geboenk eens af" als ze mijn kot binnenkomt.

Het is dus perfect mogelijk om in harmonie samen te leven:D

lol, ik ben ook bezig met de convertatie. Heb toch al een paar trance nummers doorgestuurd. 2 nummers van mike vond ze tbeste :D
Buoyant
ALLE VROUWEN ZIJN KUTHOEREN

nee ben blij dak opt moment (3 maandjes toch al) weer single ben, tgemis is er altijd wel denk ik, maar ik merk nu dak mijn vrouwtje voor het leven nog nie echt moet tegenkomen, heb nog best veel vrijheid nodig, merkte ik in mijn vorige relatie,

ach ja misschien praat ik over een paar weken weer anders, als ik er een opscharrel

who knows?

ja God eh, ma das dan weer een ander verhaal
Wildfir3
ooooooooh een dood vogeltje!

always does the trick
Nyah
Al dat gemekker over converteren... Das echt nergens voor nodig. Ik vind t maar zwak als ge een muzieksmaak in de weg laat staan voor een relatie. Btw, als uw partner een andere muzieksmaak heeft, kunt ge ook nog wat van hem/haar leren - open minded as we all are ;)

Buoyant
zeker weten

gij zijt vast een babe-magnet?
djcresto
quote:
Originally posted by Nyah
Al dat gemekker over converteren... Das echt nergens voor nodig. Ik vind t maar zwak als ge een muzieksmaak in de weg laat staan voor een relatie. Btw, als uw partner een andere muzieksmaak heeft, kunt ge ook nog wat van hem/haar leren - open minded as we all are ;)

das geen gemekker, das gezever :p :p :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement