|
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
:haha: waaahahaha orgelkaart,da zou'k graag is horen universal nation op den orgel:crazy:
|
Je moet daar ni me lachen, je weet nooit wat voor een opnameapparatuur die mensen hier hebben. DJ Jean bijvoorbeeld, die kerel maakt alles op zen orgeltje dan laat hij dat omzetten naar computergepiep met alle gevolgen vandien.....allez ik ga er vanuit dat die dat produced op een orgeltje want zoiets slecht kunde toch ni met een computer maken hé. |
|
|
| cyberia |
Da zou wel eens kunne kloppen dat van dj Jean:thepirate
ma volgens zoude ze da wel inderdaad kunne doen tranceliekes op orgel zetten,ma kzou het wel grappigvinden,moesten ze dat is doen.
Gelijk Geert Hoste dat daar eens de Brabançonne op zijn orgeltje draaide voor ne match van België tegen.... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Das wat ik mij al een tijdje afvroeg. Ik er al 2 heb moeten opgeven dit jaar gewoon omdat ze naar rock/punk enzo luisteren (op het eerste zicht een domme reden ik weet het, maar in de realiteit zeer ondoenbaar vooraal qua uitgaan enzo) In deze tijden van rockmuziek vind ge gewoon bijna niemand meer. Nu heb ik weer iemand ontmoet die ik wel leuk vind, ma kweet nog totaal niks over haar muziekstijl, en kvrees er wel een beke voor om het haar te vragen. Kweet wel da ze graag nekeer uitgaat, ma da wilt ook ni veel zegge hé (skaterfuifen). Ik weet ook da Dj tiesto nog single is dus als ik da zo allemaal op e rijke zet vrees ik dak voor altijd alleen ga blijven :( En kben ook ni zoooo normaal dus da help denk ik ook al ni. Heeft iemand toevallig hetzelde gevoel als ekik?? |
Wel beetje triest als je je muzieksmaak in de weg laat staan van een relatie... Als je van elkaar houdt boeit dat toch geen ? Dan heb je immers respect voor zijn/haar smaak... Anders is er toch iets mis lijkt me en was ze misschien in eerste instantie al niet de juiste persoon voor je...
En btw... Tiesto heeft al een hele tijd een vriendin hoor ;) Monique heet ze... |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wel beetje triest als je je muzieksmaak in de weg laat staan van een relatie... Als je van elkaar houdt boeit dat toch geen ? Dan heb je immers respect voor zijn/haar smaak... Anders is er toch iets mis lijkt me en was ze misschien in eerste instantie al niet de juiste persoon voor je...
En btw... Tiesto heeft al een hele tijd een vriendin hoor ;) Monique heet ze... |
dat dacht ik ook ja, Monique-ske :)
wel, ik heb ook nog redelijk wat geluk gehad. de mijn luisterde in't begin ook enkel zo wat naar pop en aanverwanten (r&b of echte rock echter niet, dus effe chance), maar sinds ik zelf aan trance ben begonnen, is ze da ook schoon beginnen vinden. ze kan er ni op blijven stilzitten zegt ze (op trance muziek), 'jippie' voor mij :) |
|
|
| cyberia |
| alé dan was't me ons monique-ske da'k indertijd gesproken heb dan :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| Ja lap ik ben terug vrijgezel :( |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ja lap ik ben terug vrijgezel :( |
Innige deelneming :( |
|
|
| Mister_Michel |
| Sterkte !!! ;) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ja lap ik ben terug vrijgezel :( |
hoe?apostel wut happened,eje weer ne scheet gelaten?:p
*geeft apostel nen dikke beta-familyhug* |
|
|
| Tiger777 |
| Ik zal u ne palm betale :toocool: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
hoe?apostel wut happened,eje weer ne scheet gelaten?:p
*geeft apostel nen dikke beta-familyhug* |
Weer? :p Ik doe misschien soms luchtig, maar ik ben niet luchtig :p |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Weer? :p Ik doe misschien soms luchtig, maar ik ben niet luchtig :p |
consider yourself lucky:toothless kheb de laatsten tijd weer veel last van gas:eyespop: |
|
|
|
|