|
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kword er 25 dit jaar |
cool man, zolang het goed loopt, laten lopen eh ;)
ik had het in ieder geval nog nie gekund vanaf zone leeftijd
(me denkt er niet eens over na, of ie dat nu wel al kan )
ben er nu ook nog ma 21 dus kweet nog nie zogoed bij welke helft ik zit |
|
|
| TOR |
| mijn record is twee maand en een half :o |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kga hier voor langstlopende relatie gaan... Zeven en half jaar samen, wie doet beter... ;) |
Nice ;) Ikzelf ben vijf en half jaar samen, vanaf mijn 16e. Ben nu 21. |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by TOR
mijn record is twee maand en een half :o |
Mijn 6 maand:D
Kzou er ni aan denken om vanaf zo ne leeftijd vast te verkeren voor de rest van mijn leven :o (ben nu 18 btw) Nog tijd genoeg |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Mijn 6 maand:D
Kzou er ni aan denken om vanaf zo ne leeftijd vast te verkeren voor de rest van mijn leven (ben nu 18 btw) Nog tijd genoeg |
Tuurlijk heb je tijd genoeg :p Maar langs de andere kant, stel: je hebt een relatie met een heel lief, eerlijk, mooi, ... (vul aan naar eigen wens :p) meisje, waarom zou je dan niet bij haar blijven? Als je t goed hebt, zie ik ni in waarom je dat zou veranderen. ;) En ja, als je dan toevallig nog jong bent, zoveel te beter, niet? |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Nyah
Tuurlijk heb je tijd genoeg :p Maar langs de andere kant, stel: je hebt een relatie met een heel lief, eerlijk, mooi, ... (vul aan naar eigen wens :p) meisje, waarom zou je dan niet bij haar blijven? Als je t goed hebt, zie ik ni in waarom je dat zou veranderen. ;) En ja, als je dan toevallig nog jong bent, zoveel te beter, niet? |
Ja je hebt wel gelijk, maar ergens is het ook wel jammer hé, zo vroeg verbonden zijn :) Nu ja, mijn tijd zal ook wel komen dat ik een ongelofelijk mooi, tof, smaakvol, grappig, plezant, lief, interessant, eerlijk, begripvol, intelligent, rijk meisje zal vinden :toothless |
|
|
| pooley |
Da zou dus echt wel ni lukken, der is altijd wel iets da beter kan :)
why oh why krijg ik geen lief vast :) allé bedoel, blijven vasthouden |
|
|
| Nyah |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Waar kan ik die kopen!? :eyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Waar kan ik die kopen!? :eyes: |
ik weet ni :p :p :p (amazon.com?) |
|
|
| Zehra |
kmoest spontaan denken aan: 'how to become rich and buy thousands of vinyls and tt's'
als dat uitkomt; let me know! :toothless |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
kmoest spontaan denken aan: 'how to become rich and buy thousands of vinyls and tt's'
als dat uitkomt; let me know! :toothless |

idea? :p |
|
|
|
|