return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Hebben jullie/bekende dj een lief? (pg. 21)
View this Thread in Original format
Buoyant
quote:
Originally posted by Xilver
Kword er 25 dit jaar



cool man, zolang het goed loopt, laten lopen eh ;)

ik had het in ieder geval nog nie gekund vanaf zone leeftijd
(me denkt er niet eens over na, of ie dat nu wel al kan )
ben er nu ook nog ma 21 dus kweet nog nie zogoed bij welke helft ik zit
TOR
mijn record is twee maand en een half :o
Nyah
quote:
Originally posted by Xilver
Kga hier voor langstlopende relatie gaan... Zeven en half jaar samen, wie doet beter... ;)

Nice ;) Ikzelf ben vijf en half jaar samen, vanaf mijn 16e. Ben nu 21.
Mister_Michel
quote:
Originally posted by TOR
mijn record is twee maand en een half :o


Mijn 6 maand:D

Kzou er ni aan denken om vanaf zo ne leeftijd vast te verkeren voor de rest van mijn leven :o (ben nu 18 btw) Nog tijd genoeg
Nyah
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Mijn 6 maand:D

Kzou er ni aan denken om vanaf zo ne leeftijd vast te verkeren voor de rest van mijn leven (ben nu 18 btw) Nog tijd genoeg

Tuurlijk heb je tijd genoeg :p Maar langs de andere kant, stel: je hebt een relatie met een heel lief, eerlijk, mooi, ... (vul aan naar eigen wens :p) meisje, waarom zou je dan niet bij haar blijven? Als je t goed hebt, zie ik ni in waarom je dat zou veranderen. ;) En ja, als je dan toevallig nog jong bent, zoveel te beter, niet?
Mister_Michel
quote:
Originally posted by Nyah
Tuurlijk heb je tijd genoeg :p Maar langs de andere kant, stel: je hebt een relatie met een heel lief, eerlijk, mooi, ... (vul aan naar eigen wens :p) meisje, waarom zou je dan niet bij haar blijven? Als je t goed hebt, zie ik ni in waarom je dat zou veranderen. ;) En ja, als je dan toevallig nog jong bent, zoveel te beter, niet?


Ja je hebt wel gelijk, maar ergens is het ook wel jammer hé, zo vroeg verbonden zijn :) Nu ja, mijn tijd zal ook wel komen dat ik een ongelofelijk mooi, tof, smaakvol, grappig, plezant, lief, interessant, eerlijk, begripvol, intelligent, rijk meisje zal vinden :toothless
pooley
Da zou dus echt wel ni lukken, der is altijd wel iets da beter kan :)

why oh why krijg ik geen lief vast :) allé bedoel, blijven vasthouden
Nyah
Jasperovitsj
^ Waar kan ik die kopen!? :eyes:
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Waar kan ik die kopen!? :eyes:

ik weet ni :p :p :p (amazon.com?)

Zehra
kmoest spontaan denken aan: 'how to become rich and buy thousands of vinyls and tt's'

als dat uitkomt; let me know! :toothless
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
kmoest spontaan denken aan: 'how to become rich and buy thousands of vinyls and tt's'

als dat uitkomt; let me know! :toothless



idea? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Privacy Statement