return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
de officiële examensthread (pg. 10)
View this Thread in Original format
Dj Thy
quote:
Originally posted by Tiger777
lijkt me eerlek gezegd bijzonder interessant... Veel wiskunde zeker?


Valt mee hoor. Het belangrijkste da ge nodig hebt zijn goei oren. Theorie kan handig zijn om gemakkelijker de praktijk uit te oefenen. Maar als het op 't einde slecht klinkt, zijde der niks mee he.
Tiger777
quote:
Originally posted by tor8024
over precies een week woon ik het congres van niet-geslaagden bij, waarvan ik ook voorzitter ben.. :D



Hmm, voorzitter van het congres der niet geslaagden... hoe zijde da in godsnaam geworde??? wacht, laat mij raden: Niet slagen? :haha:
Tiger777
WIEEEEE ZAAAAALIG RAPPORT! GEEN ENKELE BUIS! 1E VAN DE KLAS! EEN MOOIE A :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Mijn verlof kan nemeer kapot! Morgen gaan we da vieren :D
Gladius
*cheers* for tiger!! nice nice
kben morge aan de beurt...

-Glad
tor8024
inderdaad, proficiat!!

ik heb nog geen officiële resultaten, maar ik kon vandaag een aantal examens gaan inkijken.. er stond geen score op, maar aan het (weinige) rood dat op de examenbladen te zien was, kon ik opmaken dat het er vrij goed uitziet voor mij! allez, dat denk ik toch..
Tiger777
wiee, we gaan der allemaal door zijn! proficiat voorzitter van het niet geslaagden congres :)
tor8024
ik vond dat de tijd gekomen was om ontslag te nemen.. :)
Belgian Bonzai
BIER!!! :D
Tiger777
VODKA!
tor8024
hmm.. toch geslaagd! hoe heb ik dat gedaan?! 3 maanden vakantie nu, misschien moet ik me maar eens op mijn rijbewijs gaan toespitsen.. :)

maar eerst.. BIER! :D

Tiger777
ik heb eerst hetzelfde gedaan, tot ik een enorme kater gekregen heb... nu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JENEVER! :D
Dj Thy
Woohoo, onderscheiding!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement