|
de officiële examensthread (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj Thy |
| quote: | Originally posted by Tiger777
lijkt me eerlek gezegd bijzonder interessant... Veel wiskunde zeker? |
Valt mee hoor. Het belangrijkste da ge nodig hebt zijn goei oren. Theorie kan handig zijn om gemakkelijker de praktijk uit te oefenen. Maar als het op 't einde slecht klinkt, zijde der niks mee he. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by tor8024
over precies een week woon ik het congres van niet-geslaagden bij, waarvan ik ook voorzitter ben.. :D |
Hmm, voorzitter van het congres der niet geslaagden... hoe zijde da in godsnaam geworde??? wacht, laat mij raden: Niet slagen? :haha: |
|
|
| Tiger777 |
WIEEEEE ZAAAAALIG RAPPORT! GEEN ENKELE BUIS! 1E VAN DE KLAS! EEN MOOIE A :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Mijn verlof kan nemeer kapot! Morgen gaan we da vieren :D |
|
|
| Gladius |
*cheers* for tiger!! nice nice
kben morge aan de beurt...
-Glad |
|
|
| tor8024 |
inderdaad, proficiat!!
ik heb nog geen officiële resultaten, maar ik kon vandaag een aantal examens gaan inkijken.. er stond geen score op, maar aan het (weinige) rood dat op de examenbladen te zien was, kon ik opmaken dat het er vrij goed uitziet voor mij! allez, dat denk ik toch.. |
|
|
| Tiger777 |
| wiee, we gaan der allemaal door zijn! proficiat voorzitter van het niet geslaagden congres :) |
|
|
| tor8024 |
| ik vond dat de tijd gekomen was om ontslag te nemen.. :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| BIER!!! :D |
|
|
| tor8024 |
hmm.. toch geslaagd! hoe heb ik dat gedaan?! 3 maanden vakantie nu, misschien moet ik me maar eens op mijn rijbewijs gaan toespitsen.. :)
maar eerst.. BIER! :D |
|
|
| Tiger777 |
ik heb eerst hetzelfde gedaan, tot ik een enorme kater gekregen heb... nu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JENEVER! :D |
|
|
| Dj Thy |
| Woohoo, onderscheiding! |
|
|
|
|