return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
de officiële examensthread (pg. 3)
View this Thread in Original format
cyberia
don't you just hate it,
as ge zo keeeeiiiiilang moet wachten voordage binnen moogt en u examen afleggen,dju heb ik mij geënerveerd vandaag!:mad:
Tiger777
Nog 11 Examedagen te gaan... we zijn der benna (ondanks da we nog ma just bezeg zijn) :haha:
cyberia
binnen exact twee weken ben ik ervan af,nix te laat:tongue2
Tiger777
en dan... CONGEEEEEE
ik kijk der zo na uit... daarom da'k eiglek wel deftig leer, ik wil een vakantie zonder zever van herexames, vakantietaken en al die kloterij.
cyberia
mja,ik denk da het bij mij al te laat is,da'k het al zitten heb,maja,eigelijk zijn gewoon de laatste 2 weken van uwe congé vrkloot hé:toothless
Belgian Bonzai
Sh*t man, en de rest?
Dat wordt 2 maanden blokken voor den dezen :(
Maar als ik er dan doorben --> party time :D
Tiger777
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Maar als ik er dan doorben --> party time :D

haaa, ge weet et :haha:
Tiger777
nog 8 examedagen te gaan hier!
heh, die mondelinge exames vallen kweenie hoe goe mee. Op een of ander manier vinden ze allemaal da ik goeie examens doe ondanks da ik op 1/3 van de vragen geen antwoord weet, maar da ik het zo aan uitleg dat ze het just keure :stongue: . anyway, tis bena congé!!!:D
tor8024
pff, ik kom zonet van gent, 4 examens frans moeten afleggen.. zware dag, 't was vrij moeilijk (vooral het vertaalexamen), maar al bij al ben ik er vrij tevreden over.. donderdag weer van dat, 3 examens spaans! :eek:

mensen, als je vertaler wilt worden, begin er nooit aan in gent!! :nervous:
Tiger777
indeed, gent = klote...

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
indeed, gent = klote...

Moeste eens komen kijk naar ons examen Bio-organische Chemie vandaag op Plantijn in Antwerpen. :eyes:
TatanaGirl
Ik heb stress :( ik heb morgen een examen frans en ik kan het niet :(:( wat moet ik toch doen. Ik en frans komen niet goed overeen. Alle degene die zich geroepen voelen mogen altijd duimen voor mij.

Groetjes

TatanaGirl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement