|
de officiële examensthread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
don't you just hate it,
as ge zo keeeeiiiiilang moet wachten voordage binnen moogt en u examen afleggen,dju heb ik mij geënerveerd vandaag!:mad: |
|
|
| Tiger777 |
| Nog 11 Examedagen te gaan... we zijn der benna (ondanks da we nog ma just bezeg zijn) :haha: |
|
|
| cyberia |
| binnen exact twee weken ben ik ervan af,nix te laat:tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
en dan... CONGEEEEEE
ik kijk der zo na uit... daarom da'k eiglek wel deftig leer, ik wil een vakantie zonder zever van herexames, vakantietaken en al die kloterij. |
|
|
| cyberia |
| mja,ik denk da het bij mij al te laat is,da'k het al zitten heb,maja,eigelijk zijn gewoon de laatste 2 weken van uwe congé vrkloot hé:toothless |
|
|
| Belgian Bonzai |
Sh*t man, en de rest?
Dat wordt 2 maanden blokken voor den dezen :(
Maar als ik er dan doorben --> party time :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Maar als ik er dan doorben --> party time :D |
haaa, ge weet et :haha: |
|
|
| Tiger777 |
nog 8 examedagen te gaan hier!
heh, die mondelinge exames vallen kweenie hoe goe mee. Op een of ander manier vinden ze allemaal da ik goeie examens doe ondanks da ik op 1/3 van de vragen geen antwoord weet, maar da ik het zo aan uitleg dat ze het just keure :stongue: . anyway, tis bena congé!!!:D |
|
|
| tor8024 |
pff, ik kom zonet van gent, 4 examens frans moeten afleggen.. zware dag, 't was vrij moeilijk (vooral het vertaalexamen), maar al bij al ben ik er vrij tevreden over.. donderdag weer van dat, 3 examens spaans! :eek:
mensen, als je vertaler wilt worden, begin er nooit aan in gent!! :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| indeed, gent = klote... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
indeed, gent = klote... |
Moeste eens komen kijk naar ons examen Bio-organische Chemie vandaag op Plantijn in Antwerpen. :eyes: |
|
|
| TatanaGirl |
Ik heb stress :( ik heb morgen een examen frans en ik kan het niet :(:( wat moet ik toch doen. Ik en frans komen niet goed overeen. Alle degene die zich geroepen voelen mogen altijd duimen voor mij.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
|
|