|
de officiële examensthread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
die stomme trut! :haha:
Om de concentratie tijdens het leren te verbeteren:
Bird B gone |
|
|
| Dark Apostle |
| ELLABA!!! Ipv met duivestront te spelen zou je beter leren, zoals ik doe. Neem je cursus, zet computer aan, surf wat, speel wat, dload wat, ga tv zien, eet iets, slaag de 1ste bladzijde van u cursus om en herhaal het ritueel ;) |
|
|
| Mister_Michel |
| zeg, maandag Wi, en gisteren en eergisteren niks geleerd. Daar komt nog is bij dat 2 stomme muggen en een vlieg mij heel de nacht hebben wakkergehouden, dus een nachtje doorblokken vanavond zit er ook al niet in :( |
|
|
| Tiger777 |
| Wieee, ik zen klaar, geen wiskunde nemeer....... Alles gedaan in minder dan 10 uur! :crazy: |
|
|
| tor8024 |
| hmm.. een eerder matig mondeling examen van spaans vandaag.. hopelijk is mijn frans beter woensdag! :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| wieeee, nog maar 3 nemeer te gaaan!! |
|
|
| Tiger777 |
| wieee, vandaag het laatste exame gedaan. TIS CONGE GEWORDEN VOOR MIJ!!! :haha: |
|
|
| TatanaGirl |
Ik heb morgen nog een mondeling nederlands maar ik denk dat dat wel gaat lukken. Ik ben dus ook al voor een gedeelte in de vakantiestemming en ik kan niet wachten om te gaan fuifen! eidelijk verlost van die examenstress. Degene die met mij het huis moeten delen als is tress heb zijn nu ook opgeluct dat het gedaan is met mijn zenuwachtig gedoe ;) Alle nog veel succes voor degene die nog examens moeten krijgen of nog hebben. Break a leg boys and girls ;) (niet letterlijk opnemen ;) )
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Degene die met mij het huis moeten delen als is tress heb zijn nu ook opgeluct dat het gedaan is met mijn zenuwachtig gedoe ;) |
ik denk da het hier omgekeerd zal zijn... ze zullen het rap beu worden dat de exames gedaan zijn :haha: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
wieee, vandaag het laatste exame gedaan. TIS CONGE GEWORDEN VOOR MIJ!!! :haha: |
grrrr :whip:
en ik zit hier mooi met mijn cursus recht voor me.. ik zit in een vertaalopleiding verdomme, waarom moet ik al die gerechterlijke procedures kennen?! :whip: |
|
|
| Tiger777 |
aww, dat zuigt... sorry, ik zal der morgen avond eentje drinken op uuw cursus recht ;)
Komaan jonges, nog efkes doorbijte en we zen der! |
|
|
| dj Zevan |
morgen om 12u presentatie van eindwerk :nervous:
toch wel ff serieus ah stressen:crazy: |
|
|
|
|