|
de officiële examensthread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| 2 to go, nederlands mondeling morge, en dan nog duits mondeling maandag !!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Dj Thy |
| quote: | Originally posted by cyberia
btw,studeert er iemend met muziek op de achtergrond? |
Tja ik studeer voor geluidsingenieur, dus een groot deel van mijn studies gaat over muziek he. Dat heeft zijn voordelen ;) |
|
|
| Tiger777 |
| oeh, zalige studies (hoewel da ik denk da gij da ni direct zult vinden in deze periode :toothless ) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Beetje nerveus; ik zit hier in de practicumzaal. Juist mijn theorie gehad, ging wel; maar nu 2 projecten verdedigen brrrr. Prof zou es moeten weten dat ik hier zit te surfen
Gotta go, hij komt eraan. |
|
|
| Gladius |
| geluidsingenieur, wa moet ik mij daar bij voorstelle?? |
|
|
| Tiger777 |
| ingenieur vant geluid tiens :haha: |
|
|
| dj Zevan |
YYYIIIIIIHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
was dat ff stressen
eindelijk gedaan met school
nu nog werk vinden, zal wel een andere zaak zijn, maarja |
|
|
| tor8024 |
iedereen is zich nu aan het amuseren op de cityparade en ik zit hier mijn kop te breken over de bevoegdheden van de gemeenschaps- en gewestregeringen.. :(
life is not fair! :mad: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by tor8024
iedereen is zich nu aan het amuseren op de cityparade en ik zit hier mijn kop te breken over de bevoegdheden van de gemeenschaps- en gewestregeringen.. :(
life is not fair! :mad: |
Weinig benijdenswaardig, idd.
Troost u, ge zijt niet aleen (Ann Van Elsen spelling).
Subatomaire Fysica bij mij, 't is wel mijn laatste en 't is maar tegen donderdagnamiddag (zal toch de tijd kunnen gebruiken, hoor). |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Subatomaire Fysica bij mij |
:nervous: :nervous:
goed om te weten dat ik niet de enige ben.. |
|
|
| Dark Apostle |
I'm FRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Nu wachten tot de dag des oordeels --> 26 juni :( |
|
|
| CygnusX |
| Ik moet nog altijd beginnen :) |
|
|
|
|