|
de officiële examensthread (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik moet nog altijd beginnen :) |
Ben al bezig van in mei, dus het mocht wel stillekes aan gedaan zijn :p |
|
|
| Tiger777 |
| jup, ik wacht oo kmen dag des oordeels af... ook 26 juni... Schik :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
jup, ik wacht oo kmen dag des oordeels af... ook 26 juni... Schik :nervous: |
Jeuj samen creperen dan ;) |
|
|
| Tiger777 |
| ik denk der ni aan... Ik ga profiteren van men laatste dagen als een gelukkig persoon... En ge kunt u al inbeelden wat da inhoudt...;) |
|
|
| Dark Apostle |
ik denk der ni aan... Ik ga profiteren van men laatste dagen als een gelukkig persoon... En ge kunt u al inbeelden wat da inhoudt...;) |
Al zeker geen droog brood en water :D |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ben al bezig van in mei, dus het mocht wel stillekes aan gedaan zijn :p |
same here! een maand en twee weken zwoegen om daarna waarschijnlijk "niet geslaagd" te moeten horen.. :haha::( |
|
|
| TatanaGirl |
Er gaat veel stress heersen in belgie op 26 juni. Ik moet dan ook mijn rapport gaan afhalen. :nervous: Ik hoop dat het meevalt. Mijn innige deelneming aan iedereen die nog moet beginnen of nog bezig is. Het duurt niet meer lang boys and girls. Even op de tanden bijten.
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
| Maar komaan... Vergeet gewoon alles wa ge gedaan hebt op die exames en profiteerd van de komende week! En begint pas donderdagmorgen te stressen... |
|
|
| BEACHBOY |
Sebiet mijn laatste examen, zo een zwaar blokvak (Internationale en Europese Besturen...) :nervous: :nervous:
"Let it flow" zeker, nu kan ik er ni veel meer aan veranderen he! haha
Pfff stresseeuuh!!
K wa content zijn als t 10u is, dan stap ik voor de laatste keer dit jaar uit dat examenlokaal :)
En dan afwachten tot vrijdag voor de uitslag
En dan............ WOOOOOOOOOOT :crazy: :eyespop: :tongue3 :happy2: :haha: :eyes:
vakantie, reizen, feesten, uitgaan, ....
En dan 2e zit :( hehe? ma ja da's maar in september eh
Greetz |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
WOOOOOOOOOOT :crazy: :eyespop: :tongue3 :happy2: :haha: :eyes:
|
zoals iedereen hier denk ik :haha:
Bij ons is het derop of deronder... Herexames zijn blijkbaar afgeschaft :whip: :whip: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
WOOOOOOOOOOT :crazy: :eyespop: :tongue3 :happy2: :haha: :eyes:
|
Feesten? Reizen?????
In juli ga ik een maand werken en in Augustus zal ik waarschijnlijk mogen blokken voor mijn 2 de zit.
In september gaan we 3 dagen naar Euro-Disney ter ere van mijn bomma en bompa hun 60-Jarig huwelijk waar ik dan met mijn moeder op dezelfde kamer mag slapen :whip:
Euro-Disney np, de kamer delen met dat mens is wat anders :mad:
Yup Another kut verlof coming up! |
|
|
| tor8024 |
Bij ons is het derop of deronder... Herexames zijn blijkbaar afgeschaft :whip: :whip: |
weer zo'n leuk idee van marleen vanderpoorten.. dat mens moest allang ontslagen zijn!! :whip:
anyway, ik heb zonet ook mijn laatste examen gehad (woensdag wel nog een mondeling, maar dat stelt niets voor), en ik heb het er nogal matig vanaf gebracht denk ik.. als ik zal slagen dit jaar, zal het nipt worden! :nervous: |
|
|
|
|